ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

آپدیت کاربردی واتساپ برای حفظ حریم شخصی افراد

  • کد خبر: ۱۱۳۰۸۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
آپدیت کاربردی واتساپ برای حفظ حریم شخصی افراد
واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تاکنون کاربران واتس‌اپ تنها می‌توانستند این تنظیمات را از بین سه گزینه "برای همه"، "مخاطبان من" یا "هیچ کس"، انتخاب کنند اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، گزینه "مخاطبان من بجز" (My Contact Except) اضافه شده است که امکان کنترل بیشتر افرادی که قادر به مشاهده عکس پروفایل و آخرین بازدید کاربر هستند و پنهان کردن این اطلاعات از دید یک عده خاص را فراهم می‌کند.

وضعیت "آخرین بازدید" به خصوص از نظر حریم خصوصی اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می دهد کاربر آخرین بار چه زمانی اپلیکیشن خود را چک کرده است و به این طریق ممکن است به مخاطب وی کمک کند بداند آیا ممکن است پیام وی دیده شده بود؛ حتی اگر علامت دریافت پیام غیرفعال شده باشد. تنظیمات جدید به کاربر اجازه می‌دهد این قابلیت را برای بعضی از افراد خاص غیرفعال کند و همین طور عکس پروفایل، "درباره" (About) و استاتوس خود را از معرض مشاهده آنها پنهان کند.

اگر امکان مشاهده وضعیت "آخرین بازدید" خود را برای بعضی از افراد محدود کنید، شما هم قادر به مشاهده "آخرین بازدید" آنها نخواهید بود. تنظیمات جدید از طریق منوی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست اپلیکیشن قابل دسترس است. پس از زدن روی سه نقطه، باید به قسمت "حساب" (Account) و پس از آن "حریم خصوصی" (Privacy) مراجعه کنید.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، واتس‌اپ اخیرا شماری قابلیتهای جدید اضافه کرده که حول حریم خصوصی و راحتی کاربر هستند. این شرکت سال میلادی گذشته اعلام کرد حسابهای کاربرانی که با شرایط جدید سیاست حریم خصوصی این پیام رسان موافقت نکنند را محدود می‌کند اما بعدا از این تصمیم عقب نشینی کرد. واتس‌اپ هفته گذشته قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که انتقال اطلاعات کاربران از گوشی اندرویدی به آیفون را راحت‌تر می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->