کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ویدئو| پاسخ تند و تیز «جواد خیابانی» به اظهارات «حسن عباسی»

  • کد خبر: ۱۱۶۰۶۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
  • ۶
ویدئو| پاسخ تند و تیز «جواد خیابانی» به اظهارات «حسن عباسی»
چند روزی است که همه از ویدئوی جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها حرف می‌زنند. حسن عباسی فعال سیاسی، در این ویدئو می‌گوید که اگر کسی دیندار بود فوتبالیست نمی‌شد. این حرف‌ها واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. از جمله جواد خیابانی در این ویدئو به سخنان حسن عباسی پاسخ می‌دهد.
تعداد بازدید : 1745
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
1
1
آفرین، دمش گرم❤️
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
3
4
در اینکه فوتبالیستها پول های کلان و مفت میگیرند و تا خرخره هم می‌خورند و با پول های کلان و مفتی که میگیرند دنبال خوش گذرانی های مادی و تجملات و ماشین های لوکس و گاه سگ بازی هستند و بسیارکم اهل معنویت هستند و بعد هم عده ای از آنان نیز که مفت خوری کردند با شبکه های ماهواره ای و مزدوران و وطن فروش ، همسو میشوند ..... شکی نیست !!! .... لذا برخی بیخودی زور میزنند تا این واقعیاتی که به شرح فوق بیان شد را مخفی کنند اما مردم فریب نخواهند خورد !!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
2
2
جناب خیابانی تمام اطلاعات و مثالهای شما برای ۲۰ سال پیش است و ربطی به صحبت‌های آقای عباسی ندارد ، ایشان وضعیت فعلی ورزشکاران و هنرمندان سلبریتی را به چالش کشیده است و کاملا درست می گوید
شما همچنان در امجدیه گیر کرده اید
محرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
3
2
حرفهای دکتر عباسی کاملا درسته و من بهش اعتقاد دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
1
1
میگه فوتبال شهید داده
شهید مهدی رضایی

منم میگم کاباره شهید داده
شهید شاهرخ ضرغام

آقا فوتبال و کاباره و بانک شهید نمی‌ده
طرف اصالتشو از سبک زندگی اسلامی گرفته شهید شده نه از فوتبال
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
1
کلا انگار این آقای خیابانی نمیخواد از خواب بیدار بشه
عزیز جان ، شما اصلا گوش کردی چی داره میگه ؟ داره میگه مصلح اجتماعی
یه بار تورو خدا گوش بده ، کامل گوش بده . الان به نظرت از فوتبالیست های ما مصلح اجتماعی درمیاد ؟ بس کن تورو خدا طرفداری بیخودی از این آدم هایی خودشون دارن تورو دست میندازن . پول رو اونا میگیرن و تو زور میزنی سفیدشان کنی ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->