کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دستور ویژه تاج برای حفظ کیان

  • کد خبر: ۱۴۶۸۸۸
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
دستور ویژه تاج برای حفظ کیان
تنها نماینده خراسان با فرصت دوباره رئیس فدراسیون از لیگ برتر فوتبال حذف نمی‌شود

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ رأی کمیته انضباطی برای دومین غیبت کیان نیشابور در لیگ برتر هم صادر شد که در نهایت با پادرمیانی تاج، آخرین فرصت به نماینده فوتبال خراسان داده شد تا از مسابقات حذف نشود. این در حالی است که روز جمعه به دلیل تعیین وضعیت، کیان اجازه میزبانی از شهرداری سیرجان را نداشت و حالا هفته آینده باید در ایلام به میدان برود.

یک جریمه مالی دیگر

تیم فوتبال دختران کیان نیشابور دومین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و یکی از ۱۰ تیم حاضر در جدول این فصل است که البته با کسب نتایج بسیار ضعیف در طول دوازده هفته از لیگ چهاردهم فوتبال زنان و کسب تنها چهار امتیاز، در رتبه نهم قرار گرفته است و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به شمار می‌رود. کیان یک بار در هفته پایانی نیم‌فصل نخست از صف‌آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی خاتون بم، خودداری کرده بود و در هفته دوازدهم نیز در دیدار خارج از خانه خود برابر ملوان حاضر نشد. با وجود دفاع مدیرعامل این تیم مبنی بر اینکه به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی، این تیم قادر نشده است به انزلی سفر کند، باز هم در نهایت کمیته انضباطی برای دومین بار در طی فصل جاری نتیجه دیدار این تیم برابر حریفش را ۳ بر ۰ به سود تیم مقابل اعلام کرد و کیان به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کیان ۲۰ میلیون تومان هم برای غیبت اول خود جریمه شده بود.

شانس آخر برای کیان

اما نکته مهمی که در این میان رقم خورده است؛ فرصت دادن ویژه فدراسیون به این تیم است. با توجه به قوانین سازمان لیگ مبنی بر اینکه اگر یک تیم در طول فصل از انجام دو مسابقه امتناع کند، از جدول لیگ حذف شده و به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند، حذف و سقوط تیم خراسان رضوی باید به صورت قطعی اعلام می‌شد. پیش از این گلاره ناظمی، مسئول برگزاری لیگ برتر زنان در جلسه قرعه‌کشی لیگ چهاردهم بیان کرده بود که در صورت وقوع بی‌نظمی و تکرار آن، برخورد قاطع مطابق با قوانین سازمان لیگ صورت می‌پذیرد.

اما در رأی کمیته انضباطی خبری از سقوط نیست، زیرا تیم فوتبال کیان نیشابور با حکم رئیس فدراسیون فوتبال از لیگ برتر فوتبال بانوان کنار گذاشته نمی‌شود.
پنجشنبه گذشته مهدی تاج در مشهد و در مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی حاضر شد که در حاشیه این جلسه مشکلات تیم بانوان مطرح شد. حالا با ورود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، یک فرصت دیگر به کیان نیشابور داده شده است به شرطی که تا پایان فصل در تمام مسابقات به میدان برود.

دستور ویژه تاج

محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی، درباره حکم ویژه تاج برای کیان نیشابور به ایسنا گفته است: تاج که مشهد بود، از وی دستوری گرفتیم که کیان بتواند به حضور در لیگ ادامه دهد. این تیم از هفته آینده وارد مسابقات می‌شود. با این شرط این دستور صادر شده که تا پایان لیگ هیچ مشکلی برای حضور کیان در زمین مسابقه وجود نداشته باشد. از این پس توجیه‌هایی مثل یخ‌زدن خودرو و... قابل پذیرش نخواهد بود.
تیم کیان نیشابور باید روز جمعه هفتم بهمن در ایلام به مصاف پالایش گاز ایلام برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->