کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

میثاقیان: با این قانون گواردیولا هم باید اخراج شود!

  • کد خبر: ۱۵۵۱۱۰
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
میثاقیان: با این قانون گواردیولا هم باید اخراج شود!
باشگاه داماش گیلان امروز در یک تصمیم عجیب اکبر میثاقیان را از کار برکنار کرد!

به گزارش شهرآرانیوز، خبر عجیبی که امروز منتشر شد اخراج اکبر میثاقیان از باشگاه داماش گیلان بود، اتفاقی که باتوجه به جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها عجیب به نظر می‌رسد. سرمربی اخراجی داماش نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان داد که در ادامه بخش هایی از آن را مرور می‌کنیم.

اکبر آقا اخراج شدید!
بله. این اتفاق اولین بار نیست برای من رخ می‌دهد. در خونه به خونه هم دوم بودم که اخراج شدم. همین طور درویستا توربین. گویی دوم بودن در جدول عیب است و از این پس من و تیمم نباید در این جای جدول قرار بگیریم! با این قانون گواردیولا هم باید اخراج شودف، چون تیم او هم در جدول دوم است.

دلیل اخراج را به شما نگفتند؟
دلیل هر چه باشد مهم نیست. شما فوتبالی هستید. من روز اول گفتم این را از لیگ ۲ به لیگ یک و سپسس لیگ برتر می‌آورم و بعد مربیگری را کنار می‌گذارم. الان هم تیم من تیم دوم جدول است. بازی‌های آسان ما مانده است. شک نداشتم که این تیم را به پلی آف و سپسس به لیگ یک می‌آوردم. الان هم که در داماش نیستم شک ندارم این تیم صعود خواهد کرد. چون تیم خوبی هستیم. من تنها یک هفته برای تیم بستن فرصت داشتم. هم بومی‌ها خوب هستند و هم غیر بومی ها. به هر صورت تصمیم مالک باشگاه بود. به آن احترام می‌گذارم. گردن من از مو باریک‌تر است.

دلیل اخراج؟
ما این هفته به تیم صدرنشین در خانه اش یک بر صفر باختیم. احتمالا این دلیل اخراج است. شاید هم مساوی که با تیم کرج داشتیم. اما من نگاه فوتبالی به اتفاقات دارم. تیم ما یک تیم خوب است و تا به این جای کار هم روند خوبی داشته است. وقتی تیم ما در رده دوم جدول است، یعنی که شانس صعود به لیگ یک دارد و این یعنی کار ما درست پیش رفته است. زحمتی که من در شهر رشت و در تیم داماش کشیده ام به اندازه همه سال‌های مربیگری ام بود. اگر بی تجربه بودم هفته سوم و چهارم تیم را ترک می‌کردم و تجربه ام باعث شد تا الان در داماش بمانم. مربیگری در شهر رشت همیشه یکی از آرزوهایم بود. مردم شهر رشت و تیم داماش را دوست داشتم و هنوز هم دارم و خیلی دوست داشتم این تیم را به لیگ یک و در ادامه به لیگ برتر بیاورم. این کار من است و بار‌ها و بار‌ها همان طور که خودتان می‌دانید این توانمندی را ثابت کردم، اما به هر صورت اعتماد به من در این برهه از زمان از دست رفت و از این موضوع خیلی ناراحت هستم.

چرا در حالی که نقشی در پایان این همکاری نداشتید!
بله شما درست می‌گویید این باشگاه است که من را اخراج کرده است. اما من ۷ ماه در اینجا زحمت کشیدم. در یک جلسه تمرین نبود که غیبت کنم. ۷ ماه است که مشهد نرفته ام تا به کار‌های شخصی ام برسم و نوه ام را ببینم. خیلی زحمت کشیدم. اینجا مشکلاتی را تحمل کرده ام که خجالت می‌کشم در مورد آنهاحرف بزنم. بازی‌های سخت ما سپری شده است و بازی‌های آسان مانده و برای صعود برنامه ریزی کرده بودم. دوست داشتم ثمره کارم را ببینم، اما قسمت نشد. اینجا جا دارد من از مردم خوب شهر رشت و همه اعضای تیم تشکر کنم. از دستیارانم گرفته مصطفی صداقت که خیلی به من کمک کردند. تک تک دستیارانم. دوستانم در کادر تدارکات، پزشکی، رسانه و همه و همه. تک تک بازیکنانم. چه بومی و چه غیر بومی. همه زحمت کشیدند. من با ناراحتی شهر رشت را ترک می‌کنم، اما آرزویم این است که داماش به لیگ یک صعود کند و من در خلوت و به تنهایی صعود این تیم به لیگ یک را جشن بگیرم. تکه‌ای از قلب من در شهر رشت باقی می‌ماند. شهری که مردمانی دوست داشتنی دارد. آن‌ها برای کار کردن به تو انرژی مثبت می‌دهند و در یک کلام نمونه هستند.

و حرف آخر.
خوشحالم به هر تیمی که می‌روم با همه وجود کار می‌کنم و هیچ چیز کم نمی‌گذارم. خیالم پیش وجدانم آسوده است. در آستانه سال جدید هم برای مردم ایران بهترین آرزو‌ها را دارم.

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->