سرخط خبرها

تعامل مدیریت شهری و سازندگان مسکن در نوین شهر الهیه

  • کد خبر: ۲۰۶۹
  • ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
تعامل مدیریت شهری و سازندگان مسکن در نوین شهر الهیه

در هفته جاری نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، شهردار منطقه12و سازندگان مسکن با موضوع شهرداری الکترونیک در منطقه12 برگزار شد.
به گزارش شهرآرامحله، دراین نشست شهریار آل‌شیخ ضمن اشاره به روند تشکیل شهرداری الکترونیک در منطقه12 خاطرنشان کرد: شهرداری الکترونیک در راستای تسهیل روند ساختار اداری، اصلاح فرآیندهای پاسخ‌گویی، ایجاد وحدت رویه در حوزه شهرسازی و تحقق شعار شهر هوشمند تشکیل شده است.
وی افزود: تحقق شهر هوشمند با استفاده از فناوری‌های نوین و نوظهور یقینا باعث ارتباط نزدیک‌تر سازندگان با مدیریت شهری خواهد شد و از طرفی شاهد رشد شفافیت، کاهش خطای انسانی، سلامت اداری و دسترسی 24ساعته شهروندان به اطلاعات پرونده خود خواهد بود.
علی زینت‌بخش، شهردار منطقه، هم در این نشست هم‌اندیشی ضمن تشکر از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و حضور سازندگان مسکن تأکید کرد: ایجاد سیستم‌های غیرحضوری و شهرداری الکترونیک نه‌تنها موجب قطع ارتباط شهروندان با مدیریت شهری نمی‌شود، بلکه این فضا موجبات افزایش تعامل و گفت‌وگوی سازندگان با مدیریت شهری را بیش از بیش فراهم می‌آورد.
زینت‌بخش خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری سازندگان و مدیریت شهری با طی‌کردن دوران گذار به‌سمت یک سیستم مدیریتی مدرن پیش خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->