وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند
سرخط خبرها

رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۹۵۹۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق فرمودند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

محمد شیاع السودانی در این دیدار خطاب به رهبر انقلاب گفت: در این شرایط متاثرکننده به دیدار حضرتعالی آمدم تا مراتب حزن، اندوه و تعزیت دولت و ملت عراق را به دولت و ملت ایران اعلام کنم. آنچه ما از آقای رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران دیدیم چیزی جز صدق، اخلاص، پاکی، کار و تلاش و خدمت به مردم نبود.

نخست وزیر عراق همچنین با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید ایران گفت: تصاویری که من امروز از تلویزیون دیدم پیام‌های روشنی داشت که مهمترین پیام آن، عمق ارتباط مستحکم مردم با مسئولان در جمهوری اسلامی، به‌رغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها و این حادثه ناگوار است.

السودانی تاکید کرد: پیام دیگر حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این است که باید به مردم خدمت کرد و این تشییع باشکوه، نتیجه خدمت به مردم است و این درس باید سرلوحه ما در عراق نیز باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، با قدردانی از سفر نخست وزیر عراق به تهران برای ابراز همدردی، گفتند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌شاءالله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->