سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا؟| تصمیم با شورای تأمین! نتیجه بازی شمشیربازی ایران و مجارستان در المپیک پاریس+ ویدئو خلاصه بازی| یک لغزش بدموقع خداحافظی ستاره کشتی ایران در پاریس؟| آخرین رقابت حسن یزدانی ایران، ۱۰۸۹ روز در حسرت مدال المپیک بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم ویدئوی لحظاتی از رقابت تیمی شمشیربازی ایران و مجارستان و برتری محمد رهبری مقابل آرون ژیلاگی کاپیتان سابق پرسپولیس در کادرفنی گل گهر کیانوش رحمتی، سرپرست جدید استقلال ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی شمشیربازی ایران برابر آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | شمشیر ایران بر تن آمریکا نشست تاج فیروز: سالن قدیمی مهران مشهد نوسازی می‌شود | طرح مولد سازی به توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کند پرسپولیس - سپاهان؛ احتمالا در ورزشگاه جدید کرمان چراغ سبز پرسپولیس برای بازی در مشهد نتیجه و ویدئو بازی نوشاد عالمیان و رقیب ژاپنی در تنیس روی میز المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | نوشاد هم حذف شد فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد
سرخط خبرها

ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی

  • کد خبر: ۲۴۲۳۴۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی
با توجه به آماده‌نشدن ورزشگاه تختی، باید ورزشگاه شهر قدس تهران را محل برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر معرفی کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمان زیادی به آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده و در این شرایط محل برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس به معضلی بزرگ برای این دو تیم پایتخت نشین تبدیل شده است. پس از وضعیت مبهم ورزشگاه آزادی اعلام شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهند کرد و به همین منظور مسئولان اقدام به بازسازی ورزش تختی کردند.

در این بین در روز‌های گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خواهان پرداخت ۳۵ میلیارد تومان از سوی دو تیم پایتخت نشین بود تا این ورزشگاه تجهیز شود. البته این موضوع با واکنش رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه نبود، اما طبق شنیده‌ها این دو تیم شدیدا مخالف پرداخت این مبلغ هستند چرا که علاوه بر پرداخت این مبلغ باید بابت اجاره ورزشگاه هم مبلغی پرداخت کنند. 

در این شرایط روز گذشته ویدیویی از ورزشگاه تختی منتشر شد که این ویدیو نشان دهنده وضعیت وخیم چمن این ورزشگاه است. در این ویدیو بخش اعظمی از چمن ورزشگاه تختی زرد است و علاوه بر این نیمکت مربیان تیم هم شرایط مناسبی ندارد. در این بین با نگاه به این ویدیو می‌توان تشخیص داد که اقداماتی جهت آماده سازی ورزشگاه تختی صورت نگرفته است!

 این در حالی است که طبق ادعای مسئولان، ورزشگاه تختی ۹۵ درصد آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است که البته تصاویر منتشر شده از این ورزشگاه نشان می‌دهد که تختی مشکلات زیادی دارد و حل این مشکلات با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز لیگ برتر شدنی نیست. این موضوع باعث شد تا دیروز صحبت‌هایی در خصوص انتقال بازی‌های استقلال به مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر مطرح شد که طبق پیگیری‌ها این موضوع کذب است. شنیده می‌شود که بازی‌های این تیم در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

طبق پیگیری‌ها بازی‌های پرسپولیس هم در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->