نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال

  • کد خبر: ۳۷۰۶۸
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال
استقلال تنها تیم خوشبخت هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پرونده رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری هشت دیدار بسته شد و در این میان استقلال خوش‌بخت‌ترین تیم این هفته بود.

در شرایطی که تراکتور، شهرخودرو و فولاد، سه مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا این هفته در نبرد با رقبای خود برنده نبودند، استقلال موفق شد نبرد شش امتیازی خود مقابل سپاهان را با پیروزی به پایان برساند تا به رده دوم جدول برسد.

استقلال هفته آینده یک دیدار سخت دیگر مقابل شهرخودرو در مشهد خواهدداشت و اگر بتواند در این دیدار هم پیروز شود، شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی خواهدداشت.


بیشتر بخوانید:

طارمی-استون‌ویلا؛ ترنسفر جذاب لیگ جزیره!

ابتلای بازیکنان تیم ملی فوتبال به کرونا!

ویدئو سوتی عجیب جواد خیابانی در دیدار استقلال و سپاهان

در پایین جدول نیز تیم‌ها برای بقا کورس جذابی دارند و این هفته همه ته‌جدولی‌ها امتیاز گرفتند. شاهین و سایپا پیروز شدند و پیکان و گل گهر یک امتیاز دشت کردند تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک به هفته‌های آتی کشیده شود.

جدول لیگ برتر فوتبال

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->