مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازی را تمام کن آقای خیابانی!

  • کد خبر: ۳۷۲۷۷
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
  • ۲
بازی را تمام کن آقای خیابانی!
حکایت گزارش‌های بی‌مزه خیابانی انگار تمامی ندارد. شنبه‌شب که او بازی سپاهان و استقلال را گزارش می‌کرد، دوباره صدای تماشاچیان فوتبال را در فضای مجازی درآورد.
آذر اسماعیلیان | شهرآرانیوز؛ حکایت گزارش‌های بی‌مزه خیابانی انگار تمامی ندارد. شنبه‌شب که او بازی سپاهان و استقلال را گزارش می‌کرد، دوباره صدای تماشاچیان فوتبال را در فضای مجازی درآورد. در گذشته باعث می‌شد همه از گزارش‌ها و طنز‌های نه‌چندان قوی او بخندند، اما حالا آن‌قدر این موضوع تکرار شده است که نه‌تن‌ها کسی خنده‌اش نمی‌گیرد، بلکه همه توئیت‌هایی اعتراض‌آمیز نوشتند و از صداوسیما خواستند تا دراین‌باره تصمیمی بگیرد.
مثلا یکی از کاربران فضای مجازی نوشته است: «آقای تلویزیون! #جواد_خیابانی چه کار باید بکنه که نکرده؟ چی باید بگه که نگفته؟ چه مدل سوتی باید بده که نداده که از نظر شما توهین به ما تلقی بشه؟»
 
اصلی‌ترین سوتی او برمی‌گشت به ماجرای صدای تماشاچیان. به‌علت شیوع کرونا و نبود تماشاچیان در ورزشگاه، تیم میزبان حق دارد در فواصل زمانی مناسبی صدای ضبط شده از تماشاچیان را پخش کند. خیابانی با شنیدن این صدا در وسط گزارش گفت: «صدای تشویق تماشاگرا می‌آد، ولی نمی‌دونم کجا نشستن! در استادیوم یا بیرون!»
 
یا در بخشی دیگر که فیلم آن هم در فضای مجازی بسیار به اشتراک گذاشته شد، خیابانی به نقل از شیخ دیاباته، بازیکن استقلال، حرف می‌زند و از ادا‌های او صحبتش را نقل می‌کند. یکی از کاربران توئیتر هم دراین‌باره نوشته است: «بعد از انگلیسی و ژاپنی، ‎#خیابانی زبان بدن ‎#دیاباته رو هم خیلی سلیس ترجمه می‌کنه».
 
حتی برخی کاربران از صدای خیابانی حدس زدند که او در حین گزارش ماسک خود را برنداشته است. هر چه که هست، باید گفت بسه دیگه خیابانی! خیلی بی‌مزه شدی!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
با سلام ، آقای خیابانی پرسپولیس است ولی سالهاست که روی اعصاب همه اهالی فوتبال راه میرود باید بگویم به نظرم از اول هم سوتی های او خنده دار نبود ولی کسی نیست که حرف مخاطبین را بشنود و قومی را از عذاب بستن صدای گزارشگر برهاند . آمین یا رب العالمین
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
با سلام
خداییش حالم به هم میخوره از گزارشای گزارشگرای مسخره
خیابانی احمق خودش حین گزارش بازی گفت که ماسکمو برنداشتم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->