بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط را بین ایران و تونس بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶ تروریست داعشی در سلیمانیه عراق دستگیر شدند

  • کد خبر: ۳۷۹۸۶
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
۶ تروریست داعشی در سلیمانیه عراق دستگیر شدند
اقلیم کردستان عراق شامگاه شنبه اعلام کرد که ۶ تروریست داعشی تحت تعقیب در عملیات امنیتی در شهر «چمچمال» از توابع استان سلیمانیه دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان آسایش اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای نوشت که بازداشت شدگان از سال ۲۰۱۴ با داعش بیعت کرده و جنایات بسیاری علیه شهروندان عراقی مرتکب شده اند. 
بر اساس این گزارش، نیروهای سازمان آسایش در سلیمانیه اطلاعاتی را در مورد شماری از تروریست های داعش در چمچمال جمع آوری کردند که سعی داشتند با هویت های جعلی  در مزارع و باغ های منطقه مشغول به کار شوند.
در این بیانیه آمده است: دستگیری تروریست ها پس از اخذ مجوز قضایی انجام شد و در عملیاتی در ۴ آگوست سال جاری  سه تروریست ۲۶، ۲۹ و ۳۰ ساله اهل فلوجه بازداشت شدند. 
همچنین نیروهای آسایش در ۵ آگوست در دو عملیات جداگانه، در داخل شهر چمچال سه تروریست داعشی را دستگیر کردند. 
در بیانیه سازمان آسایش آمده که دو نفر از این سه بازداشتی۳۱ ساله از ساکنان «محمودیه» در بغداد و سومین نفر نیز ۲۹ ساله اهل پایتخت عراق است.  
بنا بر این گزارش، تروریست ها از جنوب عراق وارد اقلیم کردستان شده بودند و قرار بود با همراهی دیگر عناصر داعش  برای انجام عملیات تروریستی برنامه ریزی کنند.
در همین حال، وزارت کشور عراق نیز روز شنبه اعلام کرد که سازمان اطلاعات، ۶ تروریست داعشی را در استان «صلاح الدین» در شمال این کشور دستگیر کرده است. 
بر پایه گزارش این وزارتخانه، تروریست ها که در عملیات های جداگانه دستگیر شدند از استان کرکوک به صلاح الدین گریخته بودند. 
فعالیت بقایای داعش با وجود شکست سال ۲۰۱۷ این گروه تروریستی در بخش هایی از استان های شرقی، شمالی و غربی عراق همچنان به صورت جسته و گریخته ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->