گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم
سرخط خبرها

عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۶۱۶۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم
گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس تصاویری را از حمله منحصر بفرد امروز (یکشنبه) خود به پایگاه نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی گذرگاه «کرم ابوسالم» واقع در شرق «رفح» منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های القسام با انتشار این ویدئو اعلام کرد که پایگاه نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را زخمی و به هلاکت رسانده است.

این ویدئو پس از آن منتشر شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام بعد از ظهر امروز اعلام کرد تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دستکم ۱۴ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند.

برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

در همین راستا، یک منبع در مقاومت فلسطین اعلام کرد: پایگاهی که در منطقه کرم ابوسالم هدف قرار گرفته شده، مسوول بمباران مناطقی در رفح است و نظامیان هدف قرار گرفته شده شامل فرماندهان «ارتش» اشغالگر، اطلاعات آن و شاباک هستند.

این منبع همچنین گفت: این عملیات از نظر آمادگی، برنامه ریزی و توان اطلاعاتی مقاومت منحصر بفرد بوده و همچنین موید توانایی بالای مقاومت در هدایت راکت‌ها و موشک‌هایش به سمت هدف است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات حاوی پیام‌های متعدد سیاسی و نظامی است که مهم‌ترین آن آمادگی همیشگی مقاومت برای دفاع از مردم در برابر تجاوزات وحشیانه و همچنین توان مقاومت و پایداری آن با وجود صحبت‌های مداوم اشغالگران درباره موفقیت‌های ادعایی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->