ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها

حضور ۳۵ درصدی دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس| اینترنت شاد برای دانش آموزان رایگان است

  • کد خبر: ۴۴۲۶۸
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
حضور ۳۵ درصدی دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس| اینترنت شاد برای دانش آموزان رایگان است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به طور میانگین ۳۵ درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های درس حاضر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به طور میانگین ۳۵ درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های درس حاضر هستند.


به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: در روز‌های نخست بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه سال جاری بالغ بر ۷۵ درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های درس خود حضور داشتند ولی پس از اعلام دغدغه و نگرانی‌های خانواده‌ها مبنی بر اینکه حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس باعث افزایش شیوع ویروس کرونا می‌شود، با اعلام وزیر محترم آموزش و پرورش دیگر الزامی بر حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیست و خانواده‌ها مختار هستند یکی از شیوه‌های آموزش حضوری، مجازی، آموزش تلویزیونی و یا استفاده از درسنامه‌ها را انتخاب نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین ۳۵ درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های درس حاضر هستند تصریح کرد: در مدارسی که تراکم دانش آموزان کم است، درصد بیشتری از دانش آموزان در کلاس‌های درس حاضر هستند و مابقی دانش آموزان از روش‌های دیگر آموزشی، چون استفاده از شبکه شاد، آموزش تلویزیونی و درسنامه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان برگزاری حضوری کلاس‌های درسی در مدارس کشور اظهار داشت: تکلیف ما در دستگاه تعلیم و تربیت استان برگزاری حضوری کلاس‌های درس است لیکن به تشخیص خانواده برای حضور و یا عدم حضور دانش اموزان شان در کلاس‌های حضوری مدارس احترام می‌گذاریم و آن‌ها مختار هستند آموزش حضوری و یا غیر حضوری را انتخاب کنند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران در سطح استان به منظور فراهم ساختن محیطی ایمن برای دانش آموزان در مدارس گفت: تیم‌های ارزیابی ادارات آموزش و پرورش سطح استان به شکلی مستمر در حال بررسی و رصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سطح استان می‌باشند و بر اساس خود اظهاری مدیران مدارس و بازدید و بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، ۸۷ درصد مدارس استان پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کرده اند.

وی با بیان اینکه شبکه شاد تنها‌ترین و مطمئن‌ترین شبکه برای ارائه آموزش‌های مجازی است که برای سال تحصیلی جدید بسیاری از معایب آن مرتفع شده است اظهار داشت: در سامانه شاد اطلاعات کاربران تنها بر روی سرور آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و می‌توان از آن به عنوان یک سامانه پاک برای استفاده دانش آموزان نام برد.

وی در پایان با بیان اینکه هزینه مصرفی اینترنت مادام استفاده از شبکه شاد برای دانش آموزان رایگان خواهد بود گفت: سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت شاد وجود ندارد و اولیا محترم دانش آموزان می‌توانند با سیم کارت‌های خود از شبکه شاد به صورت رایگان استفاده نمایند، همچنین در این زمینه در حاشیه شهر مشهد ۲۰ هزار سیم کارت رایگان توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل بین خانواده‌های دانش آموزان توزیع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->