تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

توزیع سرانه بهداشتی مدارس ظرف هفته های آتی

  • کد خبر: ۴۴۰۵۵
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
توزیع سرانه بهداشتی مدارس ظرف هفته های آتی
معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که عزم و اهتمام جدی داریم که در وهله اول مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان دایر باشد و در وهله بعدی، تعطیل نشدن امر آموزش را در دست داریم چرا که اگر تعطیل باشد، تبعات بسیاری را متوجه جامعه نسل آینده ساز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که عزم و اهتمام جدی داریم که در وهله اول مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان دایر باشد و در وهله بعدی، تعطیل نشدن امر آموزش را در دست داریم چرا که اگر تعطیل باشد، تبعات بسیاری را متوجه جامعه نسل آینده ساز خواهد کرد.

قاسم احمدی لاشکی در نشست با رئیس و معاونان و همکاران منطقه ۱۳ آموزش وپرورش شهر تهران عنوان کرد و گفت: سعی ما این است که تارسیدن  به موج سوم شیوع کرونا فرصتی را فراهم کنیم تا معلمان درسال تحصیلی جدید با دانش آموزان از نزدیک آشنا شوند و متناسب با وضعیت آموزشی دانش آموز بتواند با او ارتباط برقرار کند و ازفضای مجازی بالاترین بهره را ببرد

وی خطاب به معلمان کشورگفت: انتظار دارم که همکاران خوبمان در سرکلاس با درک وضعیت پیش آمده دراثر بیماری کرونا و وظایف و ماموریت های که برعهده نظام تعلیم و تربیت است با جدیت و رعایت پروتکل های بهداشتی ،پرچم آموزش کشور را برافراشته دارند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از توزیع سرانه بهداشتی مدارس خبرداد و گفت: تاکنون ۱۳۰میلیارد تومان توزیع شده است که باید مدیران سازو کار رسیدن این سرانه به مدارس را فراهم کنند. ۱۷ میلیارد تومان دیگر هم تامین اعتبار شده که درهفته های آتی توزیع خواهد شد. خوشبختانه بر اساس نظارت های به عمل آمده در۸۵ درصد مدارس این پروتکل ها صدرصد اعمال می شود.

احمدی لاشکی خواستار همراهی و همیاری نهادها و یا دستگاههای اجرایی برای تجهیز مدارس و راه اندازی امر آموزش شد و تصریح کرد: برنامه ریزی شده است تابه طور سرزده به صورت مستمر از مدارس بازدید شود و در این بازدید ها بعضا نمایندگان مجلس هم حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->