کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دورگه معروف به تراکتور تبریز می‌پیوندد؟| دیوید توکلی را بشناسید!

  • کد خبر: ۴۸۲۷۹
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
دورگه معروف به تراکتور تبریز می‌پیوندد؟| دیوید توکلی را بشناسید!
مدیرعامل تراکتور تبریز اعلام کرد شاید مهاجم دورگه ایرانی به زودی به این تیم اضافه شود و در لیگ برتر بیستم در ایران به میدان برود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تراکتور از زمانی که محمدرضا زنوزی مالکیت آن را برعهده گرفته از جمله تیم‌های متمولی است که هر بازیکنی بخواهد را به دست می‌آورد. حضور بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و البته مسعود شجاعی برای اثبات این فرضیه به خودی خود کافی است.
 
حالا تراکتور که لیگ نوزدهم را با جام به پایان رساند و در جام حذفی موفق شد استقلال را با سرمربیگری ساکت الهامی شکست دهد، برای لیگ بیستم با علیرضا منصوریان کار خود را آغاز خواهدکرد.
 
در رابطه با نحوه بسته شدن تیم تراکتور برای لیگ بیستم حواشی و شایعات زیادی مطرح بود اما این تاکنون سعی داشته بدون توجه به اسامی و تنها برای رفع نقاط ضعف خود دست به خرید بزند. آخرین خرید این تیم تا این لحظه حمید بوحمدانی بود که هم در نفت و هم در ذوب آهن شاگرد علیرضا منصوریان بوده است.
 
وفا هخامنش از صنعت نفت، سعید واسعی از پیکان، امین اسدی و البته حبیب فرعباسی از جمله بازیکنانی بودند که تا این لحظه با تراکتور قرارداد بسته‌اند.
 
حالا اما شنیده می شود که به زودی مهاجمی ایرانی نروژی به این تیم خواهدپیوست و در واقع بمب خبری نقل و انتقالات لیگ بیستم خواهدبود.

علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درمورد وضعیت دیوید توکلی برای پیوستن به تیم تراکتور، یادآور شد: سومین بازیکنی که با او در حال مذاکره هستیم، دیوید توکلی است. باشگاه با او مذاکراتش را انجام داده، اما یک سری مسائل خانوادگی حضور دیوید توکلی در ایران را با مشکل مواجه کرده که منتظر حل مشکل از سوی این بازیکن هستیم.

دیوید توکلی کیست؟

گزینه جدید تراکتور در خط حمله، تنها برای سه تیم در لیگ نروژ به میدان رفته که هیچکدام از تیم‌ها از نامدار‌های فوتبال نروژ نبوده‌اند. اسلو سیتی، اسکید و کفوم اسلو نام تیم‌هایی است که دیوید توکلی برای آن‌ها بازی کرده است. این بازیکن در ۹۰ دیدار رسمی که برای تیم‌هایش در فوتبال نروژ انجام داده ۵۴ بار موفق به گلزنی شده و همین آمار است که علیرضا منصوریان را ترغیب به خرید او کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->