بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

نوری: اگر توپ را لو نمی‌دادیم قطعا مهرام را می‌بردیم

  • کد خبر: ۵۷۱۸۹
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
نوری: اگر توپ را لو نمی‌دادیم قطعا مهرام را می‌بردیم
تیم بسکتبال کوچین آمل در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ۴ اختلاف امتیاز ۷۶ بر ۷۲ مقابل تیم مدعی مهرام شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا نوری، سرمربی تیم بسکتبال کوچین آمل، درباره شکست مقابل مهرام گفت: اگر گارد راس ما حرف گوش می‌کرد و توپ را لو نمی‌دادیم صددرصد برنده بودیم. من نمی‌گویم از مهرام قوی‌تر هستیم، اما شرایط طوری بود که می‌توانستیم این بازی را ببریم. شاید ۱۰ بار دیگر هم با این تیم بازی کنیم با ۲۰ اختلاف ببازیم، ولی این شرایط ایجاب می‌کرد که ما برنده بازی باشیم و فقط به ۲ اشتباه باختیم.
او درباره پیشرفت بازیکنان این تیم نیز گفت: من فکر می‌کنم بازی‌های خودش نشان دهنده پیشرفت این بچه‌ها هست. ما در دور رفت به تیم مس و بندرعباس باختیم و حالا آن‌ها بردیم، به مهرام هم که بالای ۳۰ امتیاز باخته بودیم، اما در این بازی دیدید که پایاپای ببودیم و در لحظات آخر باختیم آنهم بخاطر کم تجربگی بود.
سرمربی کوچین در مورد مصدومیت پارسا فلاح نیز گفت: شاید فلاح به بازی هفته آینده برسد، اما من فکر نمی‌کنم به او اجازه بازی بدهم، چونکه سلامتی اش برایم مهم‌تر است و برای تیم ملی به او نیاز داریم.
او درباره استفاده از متین و اقامیری در این دیدار هم گفت: در هر صورت ما تیم را آنالیز کردیم، پارسا هم نبود و اگر به آن دو نفر هم بازی نمی‌دادیم زیر حلقه خیلی لطمه می‌خوردیم. این امکان داشت که مهرام را ببریم و برای همین هم از همه بازیکنان هم استفاده کردیم.
نوری درباره پیروزی مقابل نیروی زمینی هم گفت: ما خوب دفاع کردیم، اما در این بازی در حمله باز هم اشتباهات بچگانه داشتیم که روی آن‌ها باید بیشتر کار کنیم. بازیکنان خوبی داریم و باید آن‌ها را برای دیدار‌های مهم تیم ملی آماده کنیم و امیدوارم در لیگ روند رو به رشدشان را ادامه دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->