کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پیروزی آرمانی مهرام|ذوب اصفهان در تهران!

  • کد خبر: ۵۹۸۳۵
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
  • ۱
پیروزی آرمانی مهرام|ذوب اصفهان در تهران!
تیم بسکتبال مهرام تهران در حالی ۸۴ بر ۸۰ مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید که توپ‌ربایی لحظات پایانی آرمان زنگنه نقش زیادی در این پیروزی داشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و ذوب‌آهن اصفهان از گروه ب سوپرلیگ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت با نتیجه 84 بر 80 به نفع مهرام شد.
بازیکنان آغازگر مهرام: مالیک ترنت، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، آرمان زنگنه و میثم میرزایی
سرمربی: علی آرزومندی
بازیکنان آغازگر ذوب‌آهن: فرید اصلانی، عبدالرضا اکبری، ساوا لشیچ، سجاد مشایخی و محمد ترابی
سرمربی: فرزاد کوهیان

کوارتر اول
۳ امتیازی صمد از روی دست اکبری، آغاز داستان این دیدار است. ترابی زیر سبد مهرام از قامت بلند خود نهایت استفاده را می‌برد و سبد اول ذوب را می‌گیرد. خطا روی اکبری ۳ پرتاب آزاد به مهره کهنه‌کار ذوب می‌دهد که ۲ پرتاب موفق در پی دارد. مهرام می‌کوشد ذوبی‌ها را زیر حلقه جمع کند تا فرصت شوتزنی برای بازیکنانش مهیا شود، روی همین حربه پرتاب منطقه‌ای میرزایی به سبد ذوب می‌رود. نفوذ ترتنت و فلوتر او امتیاز میزبان را به ۷ می‌رساند. اصلانی پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را به حداقل می‌رساند. بلاک ترابی نیمکت ذوب را منفجر می‌کند تا این بار ساوا لشیچ با پنالتی برتری ذوب را پس بگیرد. بلافاصله سلیمانی تلافی می‌کند، اما فلوتر اصلانی مهمان را به ۱۰ می‌رساند.. تزنت و صمد برای مهرام و مشایخی برای ذوب امتیازگیری می‌کنند تا نوبت به ۳ امتیازی فرید اصلانی برسد. ۱۵ - ۱۳ به سود ذوب آهن و اعتراضات آرزومندی. ۳ بعدی را اکبری می‌زند تا مهرام وقت استراحت بگیرد. ۱۸ - ۱۳. در بازگشت دو تیم لشیچ جفت پرتاب آزاد موفقی می‌زند تا ذوب به ۲۰ برسد و ۳ ترنت فاصله را کمتر می‌کند. ترابی بازهم زیر سبد موفق است. یوسف‌وند و ملکی به زمین می‌آیند. اندوان حسین‌زاده و فست برک ترنت اختلاف را به حداقل می‌رساند تا این بار کوهیان وقت استراحت بخواهد. در بازگشت، اما ۳ امتیاژی حسین‌زاده بازهم برتری عوض می‌کند. ذوب بازی را به تساوی می‌کشد. خندان‌پور یک جفت پنالتی موفق می‌زند و‌لشیچ بازی را به تساوی می‌کشد. ذوبی‌ها سید پایانی را با فلوتر بهرام‌زاد می‌گیرند تا ۲۶ - ۲۴ در پایان وقت نخست پیش باشند.

کوارتر دوم
۳ امتیازی رحیمیان سبد اول این وقت است و زمانی که ذوب سبد بعد را هم ازآن خود می‌کند، آرزومندی وقت استراحتی زودهنگام درخواست می‌کند. در بازگشت ترابی بازهم اختلاف دا بیشتر می‌کند. ۳۳ - ۲۴. اصلانی جای مشایخی را می‌گیرد. میرزایی به کمک شیشه از اختلاف می‌کاهد. بهرام‌زاد پشت خط پرتاب آزاد اشتباه نمی‌کند. خندان‌پور هم همینطور. لشیچ به جای ترابی وارد زمین می‌شود. ۳ امتیازی آرمان زنگنه مهرام را از ۳۰ می‌گذراند. همین کار را کامرانی از زاویه دیگری تکرار می‌کند تا اختلاف به حداقل برسد و کوهیان هم وقت استراحت دومش را بخواهد. در بازگشت یکی از دو‌پرتاب یوسف‌وند گل می‌شود. تک روی مشایخی باعث می‌شود صمد با فول گل میزبان را پیش بیاندازد. خطای ملکی روی خود صمد، مهرام را به ۳۹ می‌رساند. ۳ امتیازی یوسف‌وند برای لحظاتی بازی را مساوی می‌کند، اما حمله برق‌آسای ترنت دوباره میزبان را پیش می‌اندازد. یکی از دو پرتاب نیکخواه بهرامی گل می‌شود چ کامرانی توپ صادقی را می‌رباید تا برتری مهرام پررنگ‌تر شود. ذوب هم از ۴۰ می‌گذرد، اما درخشش صمد باعث برتری مهرام در نیمه نخست است تا میزبان ۴۶ - ۴۴ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
اکبری در ثانیه پایانی مالکیت سبد می‌گیرد و اوپن شات آرمان پاسخش است. توپ‌ربایی ترنت و دانک او یعنی رسیدن مهرام به ۵۰. دانک ترابی پاسخی به ترنت است و ۳ امتیازی یوسف‌وند ذوب را پیش می‌اندازد. تک پرتاب آزاد ترنت کار را در ۵۱ مساوی می‌کند، اما ذوب با سبد‌های مشایخی و اکبری به ۵۵ می‌رسد تا آرزومندی وقت استراحت دیگری بگیرد. در بازگشت امتیازگیری آرمان، ترنت و صمد مهرام را پیش می‌اندازد؛ و ترابی کار را مساوی می‌کند. ریباند حمله آرمان موفق است. یکی از پرتاب‌های لشیچ هم گل می‌شود تا اختلاف به حداقل برسد.

کوارتر چهارم
پست آپ لشیچ نتیجه می‌دهد. آرمان برتری را پس می‌گیرد. دو پرتاب آزاد مشایخی هدر می‌رود. خندان‌پور اولین ۵ خطایی بازی است. ۳ امتیازی حسین‌زاده نیز فاصله را بیشتر می‌کند، اما این شوت را مشایخی جواب می‌دهد تا اختلاف به یک برسد. در امتیاز ۶۹ - ۶۵ کوهیان وقت استراحت دیگری بخواهد. در بازگشت صمد هم ۵ خطایی می‌شود. جامپ شات مشایخی همچنان جنگ دو تیم را داغ نگه می‌دارد، اما حسین‌زاده روز خوبی در شوتزنی دارد و اوپن بعدی او هم به بار می‌نشیند. مشایخی این پرتاب را با ۳ امتیازی‌اش جواب می‌دهد. خود سجاد در حمله بعد با چرخشی زیبا سلیمانی را جا می‌گذارد و برتری را از مهرام می‌گیرد. میزبان تایم اوت دیگری می‌خواهد. میرزایی سومین ۵ خطایی مهرام است! آرمان بازهم برتری را پس می‌گیرد. یکی از دو پرتاب آزاد کامرانی گل می‌شود و ذوب بازی را در ۷۵ به تساوی می‌کشد. دفاع ذوب‌آهن از حسین‌زاده غافل شده تا او دو ۳ امتیازی پیاپی بزند و در مقابل لی آپ بهرام‌زاد نتیجه را ۸۱ - ۷۷ می‌کند. ذوب به ۸۰ هم می‌رسد و خطا روی کامرانی، مهرام را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد. یکی از پرتاب‌های او، اما هدر می‌رود تا کوهیان در فاصله ۱۴ ثانیه به پایان وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ذوبی‌ها با لسیچ بازی می‌کنند، اما آرمان توپ او را می‌گیرد و دو پنالتی موفق حسین‌زاده حسن ختام بازی برای مهرام است. ۸۴ - ۸۰ مهرام.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
پیروز واقعی بازی ذوب آهن بود . واقعا من نمیفهمم ذوب آهن ۴ تا باخت داره که در هر ۴ باخت لایق پیروزی بوده و در کوارتر های آخر نتیجه رو واگذار کرده ....... فکر میکنم ایراد از دفاع بازیکناست چون تو این بازی اصلا دفاع تو ترکیب ذوب آهن جایی نداشت .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->