کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

اخراج عنایتی در شب گل‌زنی دانایی| بازگشت هوادار به جمع مدعیان

  • کد خبر: ۶۵۵۲۳
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
اخراج عنایتی در شب گل‌زنی دانایی| بازگشت هوادار به جمع مدعیان
بازگشت هوادار به کورس بالانشینان با نقش‌آفرینی سرمربی و بازیکن مشهدی این تیم ممکن شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال هوادار در شب اخراج رضا عنایتی با برد در برابر بادران بار دیگر به جمع مدعیان صعود برگشت. در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ دسته‌اول فوتبال، دوشنبه‌شب یک مسابقه حساس در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که در آن مشهدی‌های تیم هوادار بار دیگر در نقش منجی این تیم ظاهر شدند. بازی این تیم در برابر بادران با حواشی زیادی همراه بود که یکی از آن‌ها اخراج رضا عنایتی از زمین بود. درگیری لفظی عنایتی با یکی از افراد روی سکو موجب شد داور چهارم داور وسط را فرا بخواند و درنهایت سرمربی تیم هوادار را به‌دلیل الفاظی که به کار برده بود، اخراج کند. سرمربی تیم هوادار به این تصمیم داور معترض شد و تا دقایقی تلاش کرد با صحبت با داور، او را از تصمیم خود منصرف کند، اما کمتر پیش می‌آید داور کارتی را که خرج کرده است، برگرداند.
 
البته در شب اخراج غلامرضا عنایتی اتفاق خوبی برای هوادار رخ داد و این تیم با برتری ۲ بر ۰ برابر بادران دوباره به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگشت. تیمی که در یکی‌دو فصل گذشته یکی از تیم‌های خوب مسابقات بود و در ماه‌های گذشته نیز اگر دچار مشکلات مالی نمی‌شد، می‌توانست بازیکنان خود را حفظ کند و به سیر صعودی‌اش ادامه دهد. هرچند برد در برابر بادران بار دیگر هوادار را به صعود به لیگ برتر دست‌کم به‌عنوان تیم دوم امیدوار کرده است. شهرآورد پایتخت در لیگ‌یک شب گذشته در استادیوم غدیر تهران برگزار شد، استادیومی که مانند خیلی از استادیوم‌های دسته‌اولی نورش غیراستاندارد است.
 
در نیمه اول این بازی هوادار ارائه‌گر بازی بهتری بود و درحالی‌که می‌رفت بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد، هوادار روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. با شروع نیمه دوم، حمید کاظمی که همراه با ایمان غلامی، کاپیتان جوان بادران در این بازی، آقای گل بازی‌ها به‌حساب می‌آید و از تیم هوادار به بادران رفته است، به زمین آمد تا بادران فرصت‌های بیشتری روی دروازه حریف خلق کند، اما یک اتفاق کار را برای بادران خراب کرد. حمید کاظمی بعد از خطایی که روی یک بازیکن هوادار کرد، با او درگیری لفظی و سپس فیزیکی پیدا کرد و همین باعث شد داور او را اخراج و بادران را ده‌نفره کند.
 
اخراجی که بازی را کاملا تحت‌تأثیر خود قرار داد و ۱۱ دقیقه متوقف شد و حتی کادر فنی بادران برای لحظاتی تیم خودش را بیرون کشید. درنهایت در وضعیتی که بازی کاملا در فضایی ملتهب پیش می‌رفت، هوادار با حرکت انفرادی سجاد دانایی، مدافع مشهدی خودش، به گل دوم هم رسید و تیر خلاص را شلیک کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی روی یک ضربه کرنر، مهرداد طهماسبی، گلر بادران، جلو کشید که شاید بتواند گل بزند، اما همان توپ برگشت و با زیرکی دانایی به گل دوم و پیروزی‌بخش هوادار تبدیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->