کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

مارگا و سرمربی بنفیکا در لیست خرید الهلال| حریف ثروتمند استقلال دست به کار شد

  • کد خبر: ۶۵۸۵۵
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
مارگا و سرمربی بنفیکا در لیست خرید الهلال| حریف ثروتمند استقلال دست به کار شد
سران باشگاه الهلال عربستان برای موفقیت درلیگ قهرمانان آسیا دست به کار شده اند. آن‌ها با سرمربی تیم بنفیکا وارد مذاکره شده اند و موسی مارگا ستاره خط حمله پورتو که هم بازی مهدی طارمی هست راهم می‌خواهند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه الهلال عربستان را باید یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های غرب آسیا نامید که حتی درکل قاره آسیا به دلیل هزینه‌های سرسام آور خود شهره است.

الهلال عربستان درمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به استقلال برخورده است. یک بازی سنتی که بار‌ها در طول تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا شاهدش بودیم.

الهلالی‌ها که در طول 9 بار تقابل با استقلال ۵ شکست را تجربه کرده‌اند واکنون در آمار بازی‌های خود با استقلال احساس ضعف می‌کنند به دنبال تقویت تیم خود هستند تا در بازی شهریورماه مقابل استقلال بتوانند از سد حریف خود بگذرند وعلاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی تعداد برد‌های خود مقابل استقلال را به عدد ۵ برسانند تا ازاین حیث با رقیب سنتی‌شان برابری کنند.

مدیران باشگاه الهلال عربستان که نتایج خود درمرحله مقدماتی رضایت ندارند، سرمربی خود را به زودی برکنار خواهند کرد. آن‌ها از هم اکنون با ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکا وارد مذاکره شده‌اند تا این مربی را به خدمت بگیرند.

ژسوس پیش ترنیز سرمربیگری تیم الهلال عربستان را به عهده داشت. این، اما پایان تلاش‌های مدیران باشگاه الهلال عربستان برای تقویت تیم خود نیست.

مدیران باشگاه الهلال پیشنهادی ۱۵ میلیون دلاری را مقابل موسی مارگا مهاجم تیم پورتور قرار داده‌اند تا این مهاجم را که درپرتغال هم تیمی مهدی طارمی است نیز به خدمت بگیرند.

جالب اینکه مارگا درمذکرات اولیه خود به مدیران باشگاه الهلال عربستان چراغ سبز نشان داده و بدش نمی‌آید با این انتقال پول قابل توجهی به جیب زده و یک فصل درلیگ عربستان بازی کند. به این ترتیب باشگاه استقلال باید حواسش را خوب جمع کند تا اتفاقات سال‌های گذشته که همواره با تغییر فصل استقلال بازیکنان کلیدی‌اش را از دست می‌داد دوباره دراین باشگاه تکرار نشود.

حال اگر مدیران باشگاه استقلال در قدم اول مانع جدایی قایدی و دیاباته شوند، بسیار امیدوار کننده خواهد بود، چون حقیقتا استقلال بدون این دو بازیکن در آسیا حرفی برای گفتن نخواهد داشت و از لحاظ فنی دچار افتی محسوس خواهد شد.

اگر مدیران باشگاه استقلال دنبال موفقیت درلیگ قهرمانان آسیا هستند باید تحت هرشرایطی ستاره‌های خود را حفظ کنند تا در بازی مهم شهریور ماه مقابل الهلال شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشند وبتواند از این مرحله نیز عبور کرده و یک گام دیگر به قهرمانی درآسیا نزدیک شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->