کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نگاهی به عملکرد ضعیف آث میلان در خانه| «سن‌سیرو»‌ی بدیُمن

  • کد خبر: ۶۷۴۹۴
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
نگاهی به عملکرد ضعیف آث میلان در خانه| «سن‌سیرو»‌ی بدیُمن
میلانی‌ها این فصل در ورزشگاه خانگی‌شان فاجعه بودند و اگر در خانه مثل بازی در زمین رقبا عمل می‌کردند، امروز جدول سری آ دستخوش تغییرات بزرگی می‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نتایج ضعیف این فصل میلان در سن‌سیرو اکنون می‌تواند بهای سنگینی برای روسونری داشته باشد. میلان در دیداری خانگی و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های این فصل سری‌آ مقابل کالیاری، با تساوی بدون‌گل متوقف شد. با این تساوی میلان هفتادوشش‌امتیازی شد و به‌لطف تفاضل‌گل بهتر نسبت‌به ناپولی در رتبه سوم قرار گرفت. درحالی‌که آتالانتا با ۷۸ امتیاز دوم و یوونتوس با ۷۵ امتیاز پنجم است. روسونری در این فصل، تنها توانسته است در ۳ بازی برگشت در خانه به پیروزی برسد و این نتایج بسیار ضعیف در سن‌سیرو، اکنون و در آستانه پایان فصل می‌تواند بهای سنگینی برای روسونری داشته باشد.

 

فرم بد تیم میلان در دیدار‌های خانگی و نتایج بسیار ضعیف شاگردان استفانو پیولی از ابتدای سال ۲۰۲۱ در سن‌سیرو باعث شد تا روسونری از نبرد برسر اسکودتو عقب بیفتد و اکنون نیز ممکن است به‌قیمت یک سال دیگر غیبت در چمپیونزلیگ برای میلانی‌ها تمام شود. روسونری‌ها که قهرمانان نیم‌فصل سری‌آ بودند، از ماه ژانویه به‌بعد دیگر نتوانستند روند خوب و تحسین‌برانگیز خود را حفظ کنند. میلان از آغاز سال ۲۰۲۱ تاکنون، فقط در ۴ بازی خانگی خود پیروز شد آن‌هم برابر تورینو، جنوا، کروتونه و بنوونتو. پیروزی برابر جنوا، کروتونه و بنوونتو فقط ۳ پیروزی میلان در نیم‌فصل دوم بودند و روسونری این فصل در ۱۹ بازی خانگی خود فقط ۸ بار به پیروزی رسیده است.

 

درمقابل، میلان در ۱۸ بازی خارج‌ازخانه ۱۵ برد کسب کرده است. میلانی‌ها در ۱۹ بازی خانگی خود در سن‌سیرو تنها ۳۱ گل به ثمر رسانده‌اند، درحالی‌که در ۱۸ بازی خارج‌ازخانه خود موفق به زدن ۴۱ گل شده‌اند. شاگردان استفانو پیولی در آخرین دیدار خود در سری‌آ باید میهمان آتالانتا شوند و برای حضور در چمپیونزلیگ، به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی دارند.


نتایج میلان در سری‌آ فصل ۲۱-۲۰۲۰
بازی‌های خانگی: ۱۹ مسابقه، ۸ پیروزی، ۶ تساوی، ۵ شکست
بازی‌های خارج‌ازخانه: ۱۸ مسابقه، ۱۵ پیروزی، ۱ تساوی، ۲ شکست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->