کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پایان داستان پیچیده مالکیت مشهدی‌ها| نماینده فوتبال خراسان رسما پدیده شد+ عکس

  • کد خبر: ۷۴۲۰۸
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
پایان داستان پیچیده مالکیت مشهدی‌ها| نماینده فوتبال خراسان رسما پدیده شد+ عکس
سازمان لیگ فوتبال ایران به صورت رسمی از عنوان پدیده برای نام نماینده فوتبال خراسان رضوی استفاده کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران هم از عنوان پدیده و لوگوی پدیده به عنوان نام و نشان رسمی نماینده فوتبال خراسان رضوی استفاده کرد.
 
پایان داستان پیچیده مالکیت مشهدی‌ها| نماینده فوتبال خراسان رسما پدیده شد+ عکس

به دنبال اتفاقات مالکیتی باشگاه شهرخودرو و مشکلات فرهاد حمیداوی در حوزه اقتصادی که با شکایت‌های مردمی همراه شد و در نهایت منجر به بازداشت و زندانی شدن وی گردید، با تصمیم مدیران استان خراسان رضوی و دادگستری این استان و با توجه به مطالبه مردمی در خصوص مشخص شدن وضعیت این باشگاه، مدیریت این باشگاه تا انتخاب مالک جدید به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد.

همچنین با ارایه مستندات قانونی از سوی مدیران استانی و دستگاه قضایی خراسان رضوی به فدراسیون فوتبال، نام این باشگاه از شهرخودرو به باشگاه پدیده تغییر پیدا کرد، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران، به دنبال بررسی بیشتر این ماجرا از درج نام پدیده در سایت رسمی سازمان لیگ خودداری می‌کردند که در نهایت این ماجرا در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به پایان رسید و با درج عنوان پدیده و لوگوی این باشگاه مقابل نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در سایت رسمی سازمان لیگ، رسما نام این تیم به پدیده تغییر پیدا کند.

در هفته‌های گذشته نیز علاقه‌مندان به فوتبال در خراسان رضوی و مدیران باشگاه پدیده، نسبت به درج نام شهرخودرو برای تیمشان، اعتراضات زیادی را مطرح کرده بودند، اما از حالا آن‌ها می‌توانند دیگر فقط از نام پدیده برای تیمشان استفاده کنند.

تیم پدیده خراسان این روز‌ها با هدایت سید مهدی‌رحمتی و با حمایت‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و مدیران شهری مشهد، نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و اگر این تیم بتواند در بازی امشب مقابل نساجی به پیروزی برسد، آن‌ها می‌توانند تا رده چهارم جدول بالا بیایند و امیدهایشان برای کسب سهمیه آسیایی دو چندان می‌شود.
 
پایان داستان پیچیده مالکیت مشهدی‌ها| نماینده فوتبال خراسان رسما پدیده شد+ عکس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->