کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

تیرباران از پشت قوس ۳ امتیازی!| سنگین‌ترین شکست بسکتبال ایران در ادوار المپیک

  • کد خبر: ۷۵۸۰۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تیرباران از پشت قوس ۳ امتیازی!| سنگین‌ترین شکست بسکتبال ایران در ادوار المپیک
تیم ملی بسکتبال در دومین دیدار در المپیک توکیو برابر آمریکا سنگین‌ترین شکست تاریخ بسکتبال ایران را ثبت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در المپیک توکیو ۲۰۲۰ صبح امروز مقابل آمریکا متقبل شکست سنگین ۱۲۰ - ۶۶ شد. این سنگین‌ترین شکست ایران در ادوار المپیک محسوب می‌شود.

بازیکنان آغازگر ایران: بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی
سرمربی: مهران شاهین طبع

بازیکنان آغازگر ایالات متحده: بم آدبایو، دوین بوکر، کوین دورنت، جرو هالیدی و دیمین لیلارد
سرمربی: گرگ پاپاویچ


کوارتر اول
تیم ملی بسکتبال در دومین دیدار در المپیک توکیو برابر آمریکا شکست خورد. اول
ریباند حمله حامد را لیلارد با ۳ امتیازی جبران می‌کند، ولی خود حامد برتری را پس می‌گیرد. آدبایو تلافی می‌کند. ۳ امتیازی بهنام دو امتیاز ایران را پیش می‌اندازد. لیلارد این توپ را هم جواب می‌دهد. پرتاب بعدی بهنام ایربال است. آمریکا ۴ امتیاز دیگر می‌گیرد. حامد ایران را به ۹ می‌رساند. دانک آدبایو سبد بعدی است. هالیدی ۳ دیگری می‌زند و یخچالی جبران می‌کند. لیلارد با پرتاب پیرامونی‌اش ایالات متحده را به ۲۰ می‌رساند. ۳ امتیازی دورنت پس از یک ترانزیشن زیبا، اختلاف را به ۱۱ می‌رساند تا شاهین طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت آرون گرامی‌پور و مایک رستم‌پور به میدان می‌آیند. ۳ بعدی را هم دورنت می‌زند. دورنت تعویض می. شود. زک لاوین به بازی می‌آید. فیلیپ هم جای بهنام را می‌گیرد و خطای ۵ ثانیه می‌دهد! اوپن شات میدلتون نتیجه کوارتر نخست را ۲۸ - ۱۲ می. کند.

کوارتر دوم
با خطای حسن‌زاده آمریکا از پشت خط پرتاب آزاد به ۳۰ می‌رسد. ۳ امتیازی داورپناه ایران را به ۱۵ می‌رساند. ولی آمریکا سبد بعد را هم می‌گیرد. گرنت پشت خط پرتاب آزاد یک امتیاز می‌گیرد. خطا روی یک لاوین، او را هم پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد. او بی‌اشتباه است. ۳۵ - ۱۵. حامد حدادی به جای خود بازمی‌گردد. ۳ امتیازی هالیدی، شاهین طبع را وادار به درخواست وقت استراحت دیگری می‌کند. در بازگشت فیداوی حدادی سبد بعدی ایران است. گرنت از پشت قوس ۳ امتیازی آمریکا را به ۴۱ می‌رساند. ۳ بعدی را هم ایالات متحده می‌زند و با تکرار این پرتاب آمریکا به ۴۷ می‌رسد و اختلاف ۳۰ می‌شود. خطا روی حدادی و یک اقدام او موفق است. کار زیبای سنتر آمریکا و در ادامه تتوم حساب کار را ۵۱ - ۱۸ می‌کند رضایی‌فر ۵ امتیاز پیاپی از آمریکا می‌گیرد تا این‌بار پاپاویچ وقت استراحت بخواهد. در بازگشت رضایی‌فر ۳ بعدی را می‌زند، ولی لیلارد یکی را جبران می‌کند. خود لیلارد ۳ بعدی را می‌زند. حدادی را این بار گرنت می‌زند. حدادی این بار بی اشتباه ۲ امتیاز می‌گیرد، ولی لیلارد ۳ بعدی را می‌زند و نوید ۳ بعد را می‌زند. داوران سراغ ویدئو چک می‌روند و پرتاب نوید ۲ امتیازی می‌شود. ۶۰ - ۳۰ به سود آمریکا نیمه نخست تمام می‌شود.

کوارتر سوم
دو پرتاب آزاد موفق دوین بوکر آغازگر نیمه دوم است. دورنت سبد بعد را می. گیرد و یک اشتباه عجیب سبد بعدی را هم به بوکر هدیه می‌دهد. بالاخره صمد سبد اول نیمه را برای ایران می‌گیرد. هالیدی سبد بعد را راحت می‌گیرد و بوکر آمریکا را به ۷۰ می. رساند. نفوذ ارسلان سبد بعدی ایران را در پی دارد. دانک آدبایو، شاهین‌طبع را مجاب به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت میدلتون در ریباند حمله موفق است تا اختلاف به ۴۰ برسد. خود میدلتون ۳ بعدی را هم می‌زند. ارسلان با حرکتی چرخشی سبد می‌گیرد. دانک دورنت پاسخ اوست. جمشیدی فول گل می‌گیرد، ولی اندوانش موفق نبست تا بوکر ۳ دیگری بزند. ریباند حمله حسن‌زاده موفق است و یک ۳ امتیازی برای ایران پایان کوارتر سوم است.

کوارتر چهارم
بازی خوب تیم ایران در ابتدای کوارتر چهارم ایران را به ۵۰ می‌رساند تا پاپاویچ وقت استراحت بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی ایالات متحده آمریکا را به ۹۰ می‌رساند. ۳ امتیازی جمشیدی موفق است و دو پرتاب او هم به ثمر می‌رسد. لاوین سبد بعد را می‌گیرد. اندوان جاول مگی اختلاف را به ۴۰ می‌رساند. داورپناه با اوپن شات اختلاف را کمتر می‌کند. خطا روی جانسن دو پرتاب آزاد موفق در پی دارد. زک لاوین سید بعد را می‌گیرد و با خطای حسن‌زاده و اندوان او ایران ۱۰۰ تایی می‌شود. با خطای بعدی تیم ایران شاهین‌طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت تتوم دو پرتاب آزاد موفق دارد. آمریکا ۳ بعدی را هم می‌زند و تتوم در حمله بعد بازهم ۳ می‌زند تا آمریکا ۱۰۸ - ۵۷ پیش بیفتد. یک وقت استراحت دیگر و در بازگشت، سبد حدادی رد می‌شود. زک لاوین پشت خط پرتاب آزاد آمریکا را به ۱۱۰ می‌رساند. دانک جانسن سبد بعدی ایالات متحده است و حدادی پشت خط پرتاب آزاد دو پنالتی را هدر می. دهد تا بوکر ۳ بعدی را بزند. نوید جواب این ۳ را می‌دهد و ارسلان پشت خط پرتاب آزاد یک امتیاز می‌گیرد. آمریکا سبد بعد را هم می‌گیرد. دانک حامد سبد بعدی ایران است. جمشیدی. امتیاز ۶۶ را برای ایران دارد. دو پرتاب آزاد آمریکا و اشتباه صمد باعث می‌شود ۱۲۰ - ۶۶ آمریکا پیروز میدان شود.
این شکست سنگین‌ترین باخت ایران در ادوار المپیک بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->