نتیجه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جشنواره وار! ویدیو خلاصه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳) شرایط برای میزبانی خوب از تیم ملی مهیا است امیدواریم میزبانی شایسته‌‌ای در مشهد از تیم ملی داشته باشیم دیدار سرمربی تیم ملی و استاندار خراسان رضوی پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینوم اراک (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی: حتما بدترین نتایج را با تیم ملی گرفته‌ام که من را نقد می‌کنند ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی: شرایط چمن ورزشگاه امام رضا(ع) قابل قبول است | مشهد می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی باشد + ویدئو احتمال غیبت کاکوتا در دربی قوت گرفت چرا استقلال یامگا را تقدیم نساجی کرد؟ نارضایتی شمسایی از عملکرد تیم ملی فوتسال ناکامی باشگاه استقلال در جذب مهاجم جدید جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد!
سرخط خبرها

نتیجه نخستین بازی سارا بهمنیار در المپیک توکیو+ فیلم مسابقه| کامبک رویایی مقابل قهرمان جهان!

  • کد خبر: ۷۶۶۳۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
نتیجه نخستین بازی سارا بهمنیار در المپیک توکیو+ فیلم مسابقه| کامبک رویایی مقابل قهرمان جهان!
سارا بهمنیار در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها بازی نخست خود را واگذار کرده بود، موفق شد برنده از زمین خارج شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در آغاز رقابت‌های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان در مبارزه نخست خود مقابل سراپ اوزچلیک دارنده مدال طلای جهان از ترکیه و نفر اول رنکینگ به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید.

بهمنیار در گروه یک با سراپ اوزچلیک از ترکیه، ون تزویان از چین تایپه و گرونوا از بلغارستان همگروه شده است.

در گروه دیگر این وزن نیز نمایندگان اوکراین، ژاپن، اتریش، مصر و قزاقستان قرار دارند.

نفرات حاضر در هر گروه با یکدیگر مصاف می‌کنند و در نهایت دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. در مرحله بعد نفر اول هر گروه با نفر دوم گروه دیگر مبارزه می‌کند که نفرات پیروز به فینال می‌رسند و بازنده‌ها نیز به مدال برنز المپیک خواهند رسید.

در این وزن آنا چرنیشوا از روسیه نیز حضور داشت که به دلیل مثبت شدن تست کرونا مسابقات المپیک را از دست داد. هدایت چرنیشوا از روسیه را حسین روحانی قهرمان و مربی پیشین تیم ملی کاراته ایران بر عهده داشت.

حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده ۲ نماینده دیگر کاراته ایران در المپیک توکیو هستند که روز شنبه به مصاف رقبایشان می‌روند.

سارا بهمنیار در دومین رقابت خود با نتیجه ۵ بر ۱ از حریف چین‌تایپه‌ای خود شکست خورد

ویدئو کامبگ سارا بهمنیار در المپیک توکیو مقابل قهرمان جهان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->