کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

انتقاد کمیته فنی اسکی به تصمیمات یک طرفه رئیس فدراسیون

  • کد خبر: ۸۰۵۴۲
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
انتقاد کمیته فنی اسکی به تصمیمات یک طرفه رئیس فدراسیون
برخی از اعضای کمیته فنی اسکی به تصمیمات یک طرفه رئیس فدراسیون انتقاد کردند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، برخی تصمیمات یک طرفه عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی باعث شده تا برخی از اعضای کمیته فنی نسبت به این موضوع انتقاد و گلایه کنند.


ماجرا از این قرار است که روز شنبه در نشست کمیته فنی برای اعزام ۲ ورزشکار جوان به کمپ اتریش که هر ساله با کمک فدراسیون جهانی اسکی انجام می‌شود، توافقاتی حاصل شد و اعضای حاضر در جلسه آن را مصوب کردند.


تصمیم بر این شد ورزشکارانی که در گروه سنی جوانان ۲ هستند به این کمپ اعزام شوند اما درست یک روز بعد از مصوبه، رئیس فدراسیون اسکی تصمیم دیگری اتخاذ و اعلام کرد ۲ ورزشکار جوان گروه سنی یک در این کمپ شرکت خواهند کرد.


وتو کردن تصمیم کمیته فنی که شامل نایب رئیس بانوان، کمیته فنی، کارشناسان خبره و ... می‌شود برای اعضا خوشایند نبود.


صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون اسکی درباره تغییر نظر رئیس فدراسیون در خصوص اعزام دو ورزشکار به کمپ اتریش عنوان کرد: این تصمیم گرفته شده درست یا نادرست موضوعی است که اعضا به آن رای دادند اما نمی‌دانم چه اتفاقی در طول یک شب رخ داد که روی نظر رئیس فدراسیون تاثیر گذاشت.


وی افزود: اگر نظریان می‌خواست نظر خود را اعمال کند می‌توانست همان روز بگوید یا درخواست جلسه فوری بگذارد. او نمی‌تواند بدون مصوبه این تصمیمات را بگیرد. هفته پیش هم در خصوص اعزام ورزشکاران چمن چنین اتفاقی رخ داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->