کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

فکری: استقلال توسط ارتش فحاش غصب شد+ ویدئو| مجیدی شب‌ها کجا بود؟

  • کد خبر: ۸۰۹۵۴
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
  • ۲
فکری: استقلال توسط ارتش فحاش غصب شد+ ویدئو| مجیدی شب‌ها کجا بود؟
محمود فکری بار دیگر علیه فرهاد مجیدی و برخی اتفاقات پیرامون استقلال دست به افشاگری زده است. سرمربی سابق استقلال به شدت از به راه افتادن ارتش فحاش دراستقلال شاکی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری، سرمربی سابق استقلال بنا ندارد درباره برخی اتفاقات سکوت کند. او به ماجراهای استقلال در کشور امارات اشاره می‌کند و پرده از غیبت سرمربی استقلال در اردو برداشته است. فکری می‌گوید:«امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!»

فکری درادامه حرف‌هایش گفت:« ملکیان یکی دو مصاحبه‌ کرده و دوباره همین زامبی‌ها شروع به فحاشی کردند! مگر هیات مدیره قدرت تصمیم‌گیری ندارد؟ هر پیشکسوتی صحبت کرده علیه او فحاشی کردند، این یعنی استقلال غصب شده و این تیم را با فحاشی‌ها در اختیار خودشان گرفته‌اند. همه را با این روش می‌ترسانند و به این ترتیب استقلال درست شدنی نیست.

مردم و طرفداران واقعی هم وقتی ما را می‌بینند، مطالبه‌گر می‌شوند که چرا استقلال چنین شرایطی دارد. اگر می‌خواهیم استقلال این طور نباشد، همه باید کمک کنیم، سکوت استقلالی‌ها معنا ندارد. نمی‌دانم چرا همه سکوت کرده‌اند که آقایان هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. همه از پشت پرده کارهایی که با من کردند اطلاع دارند. الان هم اگر بخواهند با مربی جدیدی صحبت کنند، می‌گوید ممکن است همان بلایی که سر فکری آوردند سر ما هم بیاورند. حتما کارهایی شده که می‌گویند، اما متأسفانه لب‌ها را دوخته‌اند و کاری نمی‌کنند.»

سرمربی سابق استقلال سوالی را مطرح کرد که عمیقا قابل تامل است. فکری می‌گوید:«آیا این گستاخی‌ها زمان امیر قلعه‌نویی یا خود مظلومی یا منصوریان، مرفاوی، مربی‌های خارجی و حتی خود من دیده می‌شد؟ الان بیشرمانه می‌تازند و به هر شکلی فحاشی می‌کنند. کسی هم جلودارشان نیست. استقلال گرفتار زالویی شده که همه استقلالی‌ها باید دست به دست هم بدهند و آن را از کار برکنار کنند. یک تیم چقدر باید نتیجه نگیرد؟ سال قبل به خاطر قهر کردن آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم. امسال هم از قهرمانی دور ماندیم. چقدر باید به این آدم‌ها فرصت داده شود؟ اینکه همه طرفداران و پیشکسوتان سکوت می‌کنند و منتظرند اوضاع و احوال تیمشان درست شود و قهرمانی بیاورد، شدنی نیست.»

ویدئو صحبت‌های محمود فکری علیه مجیدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
واقعا من موندم این شانسپولیسی ها چرا نظر میدن شما برید راجب تیم خودتون نظر بدید. دوستان تا مدیریت استقلال عوض نشه شرایط همینه چرا انقدر سر موندن و نرفتن مربی بحث میکنید الان مورینیو هم با این مدیریت نتیجه نمیگیره. الان چند سال پسر آقای سلطانی فر و دار و دستش دست از سر استقلال بر نمی‌دارن ی فصل با شفر قهرمان آسیا می‌شدیم ولی بازیکنارو فراری دادن تا با استراماچونی نتیجه گرفتیم فراریش دادن هرفصل حداقل 7 تا 8 بازیکن اصلی جدا میشن فقط ی فصل خوب بازیکن گرفتن اونم با آوردن فکری بیسواد نزاشتن سمت قهرمانی بریم. ما الان باید باهم اتحاد داشته باشین حرفمون فقط فقط رفتن مدیر و هیات مدیره باش ولی چیزی که معلوم انگار وزارت جدید هم با قبلی فرقی نداره و تعلقات رنگی داره وگرنه با این بحران استقلال تا الان باید ورود می‌کرد.
ابی بیکران
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
ارتش فحاشان اره؟؟؟؟
تو بازی فولاد با استقلال ارتش شما اسمش چی بود که به همه فحشمیدادی حاجیییی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->