کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سلام والیبال ایران به ششمین فینال آسیا|جنگ با ژاپن برای رسیدن به قهرمانی

  • کد خبر: ۸۱۱۱۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
سلام والیبال ایران به ششمین فینال آسیا|جنگ با ژاپن برای رسیدن به قهرمانی
مسابقه تیم‌های والیبال ایران و چین در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز با پیروزی سه بر یک ایران همراه بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در سخت‌ترین بازی خود با چین در نیمه نهایی با بازی متهورانه و تصمیمات درست کادرفنی سربلند خارج شد تا فردا عصر برای قهرمانی چهارم خود به مصاف میزبان برود. ژاپن به احتمال فراوان حریف فردای تیم ایران خواهد بود. یک گام تا قهر مانی
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد و جواد کریمی در مناطق یک تا ۶ زمین استفاده کرد و محمدرضا حضرت‌پور نیز به عنوان لیبرو به میدان رفت.
تیم ایران هنگامی که ست اول را ۲۵ بر ۲۲ برد، در ست دوم با شکست ۲۵ بر ۱۷ غافلگیر شد، اما تصمیم درست عطایی در ترمیم ترکیب تیم در ادامه بازی و فراخواندن صابر کاظمی و رضا عابدین شرایط را دوباره بسود تیم ما چرخاند تا چینی‌ها با تحمل شکستی سنگین، رویای حضورشان رنگ ببازد. برتری ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ در ست‌های سوم و چهارم موجب شد تا تیم ملی والیبال برای ششمین بار به فینال این رقابت‌ها سلام کند.
چینی‌های بلندقامت که ترکیب جوانی و باتجربه بودند ست دوم را که از ما گرفتند کار کمی گره خورد، ولی حضور رضا عابدینی در قطر سرعتی و نمایش او و به ویژه علی اصغر مجرد در حمله و دفاع نقشه چینی‌ها را در به سرعت کشاندن بازی به هم زد، از سوی دیگر صابر کاظمی سوپراستار این روز‌های والیبال ایران و جنگندگی میثم صالحی دور را به قدرتی زن‌های تیم ایران داد توپ گیری‌های ستودنی حضرت پور و نقش آفرینی عالی جواد کریمی در کنار تدبیر و خوشفکری میلاد عبادی پور دیوار بلند چینی را فرو ریخت. تعویض‌های حساب شده کادرفنی و ورود‌های به هنگام علی رمضانی نشان داد که عطایی هدفمند عمل می‌کند.
صابر کاظمی با کسب ۱۸ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد. کاظمی روز گذشته و در مسابقه با چین‌تایپه نیز امتیازآورترین بازیکن میدان بود.
بر این اساس تیم ایران ۴ امتیاز از سرویس، ۵۰ امتیاز از حمله، ۱۲ امتیاز از دفاع و ۲۷ امتیاز از خطای بازیکنان حریف به دست آورد که در مجموع ۹۳ امتیاز برای ایران به همراه داشت. در مقابل چین، ۳ امتیاز از سرویس، ۴۳ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز دفاع و ۳۳ امتیاز از خطای حریف و در مجموع ۸۷ امتیاز به دست آورد.
حالا مردان شجاع ما فردا با یک حریف سنتی به نام ژاپن برای قهرمانی پیکار خواهد کردی تیمی که ایشی کادای معروف را دارد و ما هم البته صابر کاظمی و نوستاره‌هایی که برای آقایی آسیا بیتابی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->