کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

برنامه و ساعت بازی‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس| جدال جذاب چلسی و منچسترسیتی

  • کد خبر: ۸۱۷۳۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
برنامه و ساعت بازی‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس| جدال جذاب چلسی و منچسترسیتی
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از فردا، شنبه، سوم مهرماه آغاز می‌شود و روز دوشنبه با بازی پالاس و برایتون به پایان می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از فردا شنبه، سوم مهرماه وارد ایستگاه ششم خواهدشد. تا پایان هفته پنجم، تیم‌های لیورپول، منچستریونایتد و چلسی شانه به شانه یکدیگر گام برداشته‌اند و با ۱۳ امتیاز ۳ تیم اول جدول هستند. منچسترسیتی با تساوی بدموقع هفته گذشته با ۱۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در هفته ششم، در جذاب‌ترین مسابقه منچسترسیتی و چلسی، دو تیم پرمهره لیگ جزیره به مصاف هم خواهندرفت. دو تیم آخرین باری که در برابر یکدیگر قرار گرفتند، توخل موفق شد با یک گل پپ گواردیولا را شکست دهد و قهرمان اروپا شود. همچنین گفتنی است منچستریونایتد باید به مصاف استون ویلا برود.

برنامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس

شنبه، سوم مهرماه، چلسی و منچسترسیتی از ساعت ۱۵ رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. منچستریونایتد و استون ویلا نیز از همین ساعت به مصاف هم می‌روند.

واتفورد و نیوکسل، اورتون و نوریچ، لیدز و وستهام و لسترسیتی و برنلی، رقابت‌هایی است که از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهندشد. در آخرین دیدار روز شنبه، برنت‌فورد و لیورپول از ساعت ۲۰ رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

روز یکشنبه دو دیدار برگزار خواهدشد. ساوتهمپتون و ولورهمپتون از ساعت ۱۶:۳۰ و آرسنال و تاتنهام از ساعت ۱۹ به مصاف هم می‌روند.  

در آخرین دیدار این هفته لیگ جزیره، پالاس و برایتون نیز از ساعت ۲۲:۳۰ در روز دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ به مصاف هم خواهندرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->