کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

جام ملت‌ها به وقت آفریقا| رقابت صلاح، مانه و اوبامیانگ!

  • کد خبر: ۹۵۲۵۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
جام ملت‌ها به وقت آفریقا| رقابت صلاح، مانه و اوبامیانگ!
مهم‌ترین رقابت‌های فوتبالی از دیشب در قاره سیاه شروع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سی‌و‌چهارمین دوره از مسابقات جام ملت‌های آفریقا، از دیروز در کشور کامرون شروع شد. کامرون بعد از ۴۰‌سال دوباره میزبان این رقابت‌ها شده است. جام ملت‌های آفریقا که به‌علت گرمای شدید هوای تابستان قاره آفریقا هر ۲ سال یک‌بار در فصل زمستان برگزار می‌شود، دوباره شروع شده است. در این دوره، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آفریقا افزایش یافته‌اند و ۲۴ تیم برای قهرمانی در قاره تلاش می‌کنند.

مسابقات جام ملت‌های آفریقا، هیجان زیادی در این قاره به پا کرده و مردم آفریقا مشتاق هستند تا این مسابقات را تماشا کنند؛ اما این مسابقات چندان باب میل سرمربیان باشگاه‌های اروپایی، به‌ویژه باشگاه‌های لیگ‌برتری نیست، زیرا آن‌ها به‌خاطر این تورنمنت، ستارگان آفریقایی‌شان را در یکی از مقاطع حساس و فشرده فصل در اختیار ندارند. مسابقات جام ملت‌های آفریقا قرار بود مطابق روند دو‌سالانه همیشه، سال ۲۰۲۱ برگزار شود؛ اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات همچون یورو و کوپا‌آمریکا، یک سال به تعویق افتاد.

قوانین عجیب CAF

کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) دستورالعمل‌هایش برای برگزاری جام ملت‌های آفریقا در سایه ویروس کرونا را به کشور‌های شرکت‌کننده ابلاغ کرد. بر‌این‌اساس حتی اگر تیمی فقط ۱۱ بازیکن آماده و با تست منفی کرونا در اختیار داشته باشد، باید در بازی‌ها شرکت کند. همچنین حتی اگر تمامی دروازه‌بان‌های یک تیم غایب باشند، در صورت اینکه تیم بتواند با ۱۱ نفر به زمین برود، بازی باید با حضور یک بازیکن به‌عنوان دروازه‌بان غیر‌تخصصی برگزار شود.

از‌طرف‌دیگر اگر تیمی در روز مسابقه ۱۱ بازیکن آماده نداشته باشد، ۲بر۰ بازنده اعلام خواهد شد. CAF همچنین این حق را برای خود در نظر گرفته است تا در موارد خاص، بر اساس صلاحدید خود تصمیم ویژه‌ای درباره بازی‌ها بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آفریقا همچنین تأیید کرد که هر تیم در هر یک از مسابقاتش می‌تواند ۵ تعویض انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->