کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

خوش‌بینی امیر عابدزاده به عملکرد تیم ملی پس از صعود احتمالی به جام‌جهانی

  • کد خبر: ۹۵۵۲۲
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
خوش‌بینی امیر عابدزاده به عملکرد تیم ملی پس از صعود احتمالی به جام‌جهانی
پسراحمدرضا عابدزاده معتقد است می‌توانیم اتفاقات بزرگ‌تری را در رقابت های جام جهانی خلق کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اخبار درخشش امیر عابدزاده در لیگ ۲ اسپانیا تقریبا هرروز منتشر می‌شود. گلر لژیونر فوتبال کشورمان در آخرین بازی تیمش مقابل ساراگوسا درون دروازه پونفرادینا قرار گرفت و موفق شد کلین‌شیت کند و همچنین عنوان برترین بازیکن تیم را به دست بیاورد. این دروازه‌بان دیروز در مصاحبه‌ای با ورزش ۳ از آخرین وضعیتش و تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

در ابتدا درباره وضعیت خودت در باشگاه پونفرادینا کمی توضیح بده.

خدا‌را‌شکر شرایط بسیار خوبی در باشگاه دارم و در بازی قبلی که اولین بازی سال جدید میلادی بود، بازی را با دروازه بسته به پایان رساندم. هرچند متأسفانه در این بازی پیروز نشدیم، اما امیدواریم در بازی‌های بعدی نتیجه بهتری کسب کنیم و جزو مدعیان صعود به لالیگا باشیم.

اوضاع تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

در این چند ماه اوضاع تیم ملی خوب بوده است و نتایجی عالی کسب کرده‌ایم. بعد از شرایط سخت در بحرین، دوباره از صفر شروع کردیم و به نظرم با مسئولیت‌پذیری و انرژی بیشتر توانستیم شروع خوب دیگری داشته باشیم و حداکثر امتیازات را به دست آوردیم. اکنون جایگاه خوبی داریم و ان‌شاءا... همین روند را ادامه می‌دهیم.

حدود ۳ هفته تا رویارویی با عراق و امارات باقی مانده است، به نظرت بازی چگونه پیش خواهد رفت؟

بازی مقابل عراق و امارات برای ما خیلی مهم است. برخی فکر می‌کنند صعود ما نهایی شده، اما این‌طور نیست و همه بازیکنان و مسئولان و افرادی که به تیم کمک می‌کنند، باید متعهدانه همه تمرکزشان را روی این ۲ بازی بگذارند تا سربلند بیرون بیاییم و اصلا نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. باید همین روندی را که تا اینجا داشتیم، ادامه بدهیم و بدون احساساتی‌شدن با تمرکز و انرژی بالا این روند را ادامه دهیم. بازیکنان به این افکار رسیدند که باید بالاترین میزان آمادگی را در باشگاه‌هایشان داشته باشند. باید با آمادگی کامل به تیم ملی بیاییم و در خدمت تیم ملی باشیم تا دل مردم را شاد کنیم و اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

امکانات تیم ملی در چند ماه اخیر در مقایسه با قبل چه تفاوتی داشته است؟ از اوضاع رضایت دارید؟

از نظر امکانات همه‌چیز خوب بوده است و اردو‌های مناسبی هم در خارج از ایران داشتیم. شرایط و پرواز‌ها خوب بوده است، به‌ویژه که لژیونر‌ها باید مدام در رفت‌و‌آمد باشند و خوشبختانه شرایط پروازی مناسبی داشتیم و قدردان این موضوع هستیم. همه ما دل‌و‌جانمان را برای تیم ملی می‌گذاریم و برای شادی مردم و سربلندی کشورمان هر کاری می‌کنیم. بعضی صحبت‌ها بوده که یک انگیزه چند‌برابری در بین بازیکنان تزریق شود که امیدواریم این موضوع هم نهایی شود. از شرایط سخت قبل به شرایط بهتری رسیدیم، پس همه قدردان هستیم و آن را دست‌کم نمی‌گیریم و ارزش جایگاهی را که داریم، می‌دانیم. همه فدراسیون و مسئولان این موضوع را درک می‌کنند و قطعا تلاش می‌کنند امکاناتی را که در شأن تیم ملی است، فراهم کنند.

چه پیش‌بینی از نتیجه بازی با عراق و امارات داری؟

هر موقع ما خودمان بودیم، مقابل همه تیم‌ها عالی ظاهر شدیم. فکر می‌کنم اگر همه تمرکزمان را روی این بگذاریم که از نظر فردی و تیمی بهترینِ خودمان باشیم، کافی باشد.

بسیاری معتقدند که صعود از مرحله گروهی جام‌جهانی دور‌از‌دسترس نیست. خودت چقدر امید داری؟

خیلی امیدوارم. با توجه به کار‌هایی که در سال‌های اخیر انجام دادیم، باور بسیار خوبی برای انجام کار‌های بزرگ در تیم به وجود آمده است. تیم اکنون پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. بازیکنانی عالی داریم که همگی توانایی بازی در بهترین تیم‌ها را دارند و واقعا در پاسخ به این پرسش باید گفت چرا‌که نه! تیم‌هایی بودند که بدون تعصب، ما بهتر از آن‌ها بودیم. وقتی آن‌ها توانستند این کار را انجام بدهند، پس ما هم می‌توانیم. مهم این است که قدم‌به‌قدم پیش برویم و برنامه‌ریزی خوبی انجام شود که با تیم‌های قدرتمند در بازی‌های دوستانه بازی کنیم تا ضمن کسب تجربه به باور بیشتری برسیم. مطمئن هستم با تیمی که داریم، می‌توانیم اتفاقات بزرگ‌تری رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->