کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

مهدی طارمی در کنار غفورجهانی و خداداد عزیزی+ عکس

  • کد خبر: ۹۷۳۰۲
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مهدی طارمی در کنار غفورجهانی و خداداد عزیزی+ عکس
مهدی طارمی با گلی که مقابل تیم ملی عراق به ثمر رساند، نامش درکنار بازیکنانی که موفق شدند در همه ادوار تاریخ گل صعود ایران به جام جهانی فوتبال را به ثمر برسانند، قرار گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران درحالی از سد عراق گذشته و به جام جهانی قطر رسید که تک گل فوتبال ایران را دراین بازی مهدی طارمی به ثمر رساند. مهاجمی که در سال‌های اخیر تبدیل به گلزن‌ترین مرد فوتبال ایران در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده است. پیش از طارمی که موفق شد تک گل پیروزی بخش ایران مقابل عراق را به نام خود ثبت کند و نامش در تاریخ زنندگان گل صعود ایران قرار بگیرد. مردانی همچون غفور جهانی، خداداد عزیزی، محمد نصرتی، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون موفق شده بودند گل صعود ایران به جام جهانی را به نام خود ثبت کنند. جهانی و عزیزی گل‌های صعود ایران مقابل استرالیا را به ثمر رساندند.

محمد نصرتی دربازی با بحرین تک گل ۳ امتیازی ایران را زد و رضا قوچان نژاد دربازی با کره جنوبی این توفیق را داشت. در بازی با ازبکستان پیش از حضور درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز سردار آزمون گل اول ایران به این تیم را به ثمر رساند وگل دوم به نام مهدی طارمی ثبت شد. درواقع رد پای طارمی در گل‌های صعود ایران به ازکستان نیز هویدا است، اما باید نام سردار را به عنوان زننده گل صعود ثبت کرد، چون آن بازی با نتیجه ۲ برصفر به سود ایران به پایان رسید. شاید طارمی با ادامه این روند تبدیل به پرافتخار‌ترین بازیکن فوتبال ایران شود.

مهدی طارمی درکنار غفورجهانی و خداداد عزیزی


تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از گل مهدی طارمی نیز جالب توجه است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود یادی کرده از مهدی طارمی و گل او را بسیار مهم دانسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->