مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

لیست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اعلام شد

  • کد خبر: ۸۵۷۷
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
لیست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مدنظر خود را برای دیدار با تیم عراق اعلام کرد. بازگشت کاوه رضایی و علی قلی زاده به تیم ملی از مهمترین نکات این فهرست است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اعلام شد که به شرح زیر است:

۱. علیرضا بیرانوند
۲. محمد رشید مظاهری
۳. پیام نیازمند

۴. وریا غفوری
۵. سید مجید حسینی
۶. حسین کنعانی زادگان
۷. میلاد محمدی
۸. محمد نادری
۹. مرتضی پورعلی گنجی
۱۰. رامین رضاییان
۱۱. سیاوش یزدانی

۱۲. امید ابراهیمی
۱۳. احسان حاج صفی
۱۴. علی کریمی
۱۵. احمد نوراللهی
۱۶. مسعود شجاعی
۱۷. وحید امیری

۱۸. کریم انصاری فرد
۱۹. علی قلی زاده
۲۰. محمد محبی
۲۱. کاوه رضایی
۲۲. سردار آزمون
۲۳. مهدی طارمی

نفرات دعوت شده روز یکشنبه به اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال ملحق خواهند شد.
مارک ویلموتس در حالی لیست تیم ملی را برای دیدار با عراق مشخص کرد که در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال فسخ قرارداد خود به دلیل عدم دریافت مطالباتش منتشر شده بود تا کار به جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با سرمربی بلژیکی تیم ملی در ترکیه برسد.
شایان ذکر است دیدار چهارم تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه هفته جاری در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل عراق به دلیل ناآرامی‌های این کشور به اردن منتقل شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->