رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس

  • کد خبر: ۲۵۱۷۷۷
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس
مهدی مهدوی‌کیا با اعلام رسمی باشگاه الجزیره الحمرا امارات به عنوان سرمربی این تیم لیگ دسته اولی انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاره سابق فوتبال ایران که چند سالی در تیم‌های پایه هامبورگ به فعالیت مشغول بود در فصل جدید در منطقه رأس الخیمه امارات به کار ادامه خواهد داد.

دقایقی پیش باشگاه الجزیره الحمرا امارات با انتشار تصویری از مهدی مهدوی‌کیا در پیراهن این تیم، خبر داد که او به عنوان سرمربی تیم اول این باشگاه انتخاب شده و کارش را آغاز کرده است.

این در حالی است که الجزیره الحمرا تیمی در لیگ دسته اول امارات است و فصل گذشته در رتبه دهم قرار گرفت و حالا با حضور مهدی مهدوی‌کیا قصد دارد اوضاع را برای خود تغییر دهد و جایگاه بهتری را به دست بیاورد.

مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد

نکته جالب اینکه که به تازگی ۴۷ سالگی را پشت سر گذاشت، پیش از این در تیم امید ایران تجربه سرمربیگری بزرگسالان را داشت و عمده دوران مربیگری خود را در فوتبال آلمان و رده‌های سنی هامبورگ رقم زده بود، اما حالا یک تجربه جدی و مهم را در لیگ یک امارات پیش روی خود می‌بیند.

حضور مهدوی‌کیا در امارات در حالی است که او فعالیت آکادمی کیا در این کشور را هم زیر نظر خواهد داشت و در عین حال کار خود را به عنوان سرمربی این تیم واقع در جنوب رأس الخیمه پیش خواهد برد.

لیگ یک امارات که با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود، تیم‌های سرشناسی، چون الظفره، الامارات، حتا، دیبا فجیره و... را در خود دارد و حالا با حضور مهدوی‌کیا چشم فوتبال‌دوستان ایرانی هم روی این لیگ قرار خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->