تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

شمار مبتلایان به کرونا در جهان از یک میلیون نفر گذشت

  • کد خبر: ۲۲۵۴۲
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
شمار مبتلایان به کرونا در جهان از یک میلیون نفر گذشت
منابع رسانه‌ای پنجشنبه شب گزارش دادند که شمار مبتلایان به کرونای جدید موسوم به "کووید-۱۹" در جهان از یک میلیون نفر گذشته است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۱۶۸ نفر رسید.

همچنین از این تعداد، ۵۱ هزار و ۳۵۴ نفر جان باخته و ۲۱۰ و ۱۹۱ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، نیمی از جمعیت جهان در قرنطینه قرار دارند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فرانسه نیز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند تا شمار مبتلایان در این کشور به ۴ هزار و ۵۰۳ نفر برسد.

برپایه گزارش مقام‌های فرانسوی، ۸۸۴ نفر از مجموع جان‌باختگان را ساکنان خانه سالمندان تشکیل می‌دهند.

شمار مبتلایان و جان‌باختگان به کرونا در دیگر کشور‌های اروپایی نیز سیر صعودی داشته است، در همین ارتباط، وزارت بهداشت آلمان پنجشنبه شب اعلام کرد که شمار جان‌باختگان آلمان به یکهزار و سه نفر رسیده است.

براساس این گزارش همچنین شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی در آلمان به ۸۱ هزار و۷۲۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت ایتالیا نیز پنجشنبه شب با تأیید مرگ ۷۶۰ تن دیگر در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد، شمار افرادی که تا کنون در این کشور بر اثر ابتلا به کرونای جدید موسوم به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت ایتالیا همچنین ابتلای پنج هزار تن دیگر به ویروس کرونا را تایید کرد و افزود، شمار مبتلایان این کشور به بیماری یاد شده به بیش از یکصد و ۱۵ هزار تن افزایش یافت.

وزارت بهداشت انگلیس نیز روز پنجشنبه از افزایش ۲۴درصدی جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که تاکنون ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۹۴ نفر در انگلیس مورد آزمایش ابتلا به کرونا قرار گرفتند که نتیجه ۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر مثبت بوده است.

** ویروس کرونا موسوم به «کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
برچسب ها: اخبار کرونا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->