صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی است و آمار بستری شدگان نسبت به ده روز گذشته ثابت بوده و تغییری نداشته است، ولی با توجه به حجم بالای مسافرت‌ها و سرمای هوا در روز‌های آینده باید شاهد افزایش موارد بستری شدگان در استان باشیم.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی است و آمار بستری شدگان نسبت به ده روز گذشته ثابت بوده و تغییری نداشته است، ولی با توجه به حجم بالای مسافرت‌ها و سرمای هوا در روز‌های آینده باید شاهد افزایش موارد بستری شدگان در استان باشیم.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته روند بستری شدگان در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین شرایط کرونایی به صورت ثابت بوده است و تغییرات چندانی را نداشته است.
وی افزود: روز گذشته ۵۴ نفر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۷۰ نفر در سطح استان بستری جدید داشتیم همچنین ۳۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۴۷ نفر تعداد کل بستری‌های مشکوک به کرونا و ۱۹۷ نفر در استان بستری هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.