صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند

  • کد خبر: ۲۳۳۸۷۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
یک مربی بسکتبال بانوان گفت: علی‌رغم وجود اسپانسر‌های متعدد در خراسان رضوی، اما اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، ربابه محمودی در خصوص وضعیت بسکتبال بانوان خراسان رضوی گفت: در سال ١۴٠٢ تیم خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به مرحله نیمه نهایی کشور راه یافت. مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها در ابتدای سال جاری برگزار شد که نماینده خراسان رضوی توانست برای دومین بار به مقام قهرمانی کشور برسد.

وی افزود: مهم‌ترین اتفاق سال گذشته در حوزه بسکتبال بانوان خراسان رضوی، راه‌یابی ۳ بازیکن نیشابوری به تیم ملی بود. ۲ بازیکن به تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال راه پیدا کردند و توانستند در بازی‌های آسیایی مقام نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند. همچنین یک نفر از خراسان رضوی به تیم ملی بسکتبال بزرگسالان راه یافت و در مسابقات آسیایی اردن مقام نایب‌قهرمانی در این مسابقات را به دست آورد.

این مربی حوزه بسکتبال بانوان تصریح کرد: مراسم‌هایی مانند نشان کاوه با تشویق و تجلیل از ورزشکاران برای آنها انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند و باعث می‌شود در راهی که قدم برداشتند مصمم‌تر شوند. خرسندم که رسانه‌ای‌ها به بانوان و ورزش آنها اهمیت می‌دهند و فرد موفقی را از میان بانوان انتخاب می‌کنند.

محمودی اضافه کرد: شهرستان نیشابور به عنوان پایگاه بازیکن‌پروری در سطح کشور شناخته می‌شود، بنابراین تنها توقعم از مسئولین تامین شرایط و امکانات لازم و رسیدگی به وضعیت اسپانسر‌ها است، چون در خراسان رضوی علی‌رغم داشتن شرکت‌ها و کارخانه‌های متعدد، اسپانسری تیم‌های بانوان به خصوص در رشته بسکتبال را ساپورت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر متاسفانه جایگاه ورزش خراسان در سطح کشور افت کرده، اما ورزشکاران خراسانی در رشته‌های مختلف، در جایگاه مربی‌گری و در جایگاه بازیکنی همواره جزو مقام‌های برتر کشور بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.