پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است

  • کد خبر: ۲۳۵۱۰۳
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است
رییس فدراسیون جودو جایگاه گفت: جودو خراسان رضوی همیشه به صورت ویژه دنبال می‌شود و از گذشته تاکنون به عنوان قطب جودو کشور بوده است.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، آرش میراسماعیلی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون جودو با اشاره به آخرین وضعیت این رشته ورزشی در استان خراسان رضوی گفت: در مدیریت جدید هیئت جودو خراسان رضوی شاهد تلاش‌های بی وقفه‌ای بوده ایم. وقتی نگاهی به برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها می‌اندازیم در می‌یابیم که چقدر کار و فعالیت صورت گرفته است. البته در گذشته شاهد اتفاق‌های تلخی در این استان بودیم. عدم هماهنگی و انسجام بین جامعه جودو باعث شده بود که این رشته ورزشی از هم بپاشد و با حاشیه‌هایی همراه باشد. اما خوشبختانه در طی چند سال اخیر این رویه تغییر کرد و الان همدلی لازم را در جودو استان خراسان رضوی می‌بینیم.. اکنون هم در طرح آمایشی به عنوان استان اول در سطح کشور دیده می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی از ملی پوشان جودو از بی توجهی‌ها گلایه‌مند هستند، اظهار کرد: گلایه ملی پوشان به حق است و باید به ملی پوشان در خور شان آنها توجه شود. البته بودجه فدراسیون جودو و هیئت‌های استان‌ها محدود است و این انتظار وجود دارد که مسئولان استانی هم ورود کنند و کمک حال ما باشند تا بهتر بتوانیم به ملی پوشان کمک شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از برنامه‌های فدراسیون سفر‌های استانی است که سال گذشته سعی کردیم تمام مجامع عمومی و انتخاباتی را برگزار کنیم. سعی ما این است که در تمامی استان‌ها حضور داشته باشیم و این سفر‌ها همیشه خیر و برکت برای استان‌ها دارد؛ چرا که ما با حضور در استان‌ها با استانداران، نمایندگان سایر سازمان و… برای هیات جودو استان رایزنی می‌کنیم. ما در مجامع مختلف، مراسم تجلیل از پیشکسوتان را داشتیم و پای حرف پیشکسوتان نشستیم.

رئیس فدراسیون جودو همچنین درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و کاتا گفت: یک اتفاق بسیار خوبی که برای کشورمان رقم می‌خورد، برگزاری میزبانی مسابقات آسیایی خواهد بود، البته باتوجه به شرایط کشور ما این مسابقات را برگزار خواهیم کرد. قرار بود خردادماه سال جاری این مسابقات برگزار شود، اما با توجه به شریطی که پیش آمد این مسابقات به اوایل آذرماه موکول شد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم از خانواده چند پیشکسوت جودو خراسان رضوی همچون روحانی، اسدی، دهقان و محمودی به همراه دوشنگی دبیر هیئت جودو تقدیر صورت گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->