پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت
سرخط خبرها

راگبی، برخلاف فوتبال، فرصت زیادی برای دیده‌شدن ندارد

  • کد خبر: ۲۳۳۵۰۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
راگبی، برخلاف فوتبال، فرصت زیادی برای دیده‌شدن ندارد
سرمربی تیم ملی راگبی بانوان گفت: این ورزش مثل فوتبال یا سایر رشته‌های ورزشی نیست که فرصت زیادی برای دیده شدن داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا قربانی، سرمربی مشهدی تیم ملی راگبی بانوان ایران که سال گذشته موفق شد عنوان سومی آسیا را کسب کند، درخصوص وضعیت این رشته ورزشی در استان گفت: سال ۱۴۰۲ بعد از سال‌ها تلاش و کسب مقام در لیگ‌های مختلف، به عنوان سرمربی انتخاب شدم و همچنین از ابتدای سال اردو‌های ورزشی را شروع کردیم و موفق شدیم بعد از مدت‌ها برای اولین بار مقام سوم مسابقات آسیا را به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: برخی از رشته‌ها مانند فوتبال فرصت زیادی برای دیده شدن دارند و از لحاظ مالی حمایت کافی دریافت می‌کنند، اما رشته‌هایی مانند راگبی چنین فضایی ندارند؛ بنابراین برگزاری مراسم‌هایی از قبیل نشان کاوه این فرصت را برای دیده شدن ورزشکاران این رشته‌ها فراهم می‌کند و تامین شدن همین موارد انگیزه آنهارا بالا برده و در نهایت مفید واقع می‌شود.

سرمربی تیم ملی راگبی در پایان عنوان کرد: در همه رشته‌های ورزشی امکانات حرف اول را می‌زند. از جمله امکانات اساسی موردنیاز ما هم چمن است که خوشبختانه در شهر‌ مشهد با همکاری شهرداری حدود دو سالی است که از این بابت مشکلی نداریم و این موضوع باعث کاهش هزینه‌های ما شده است. حالا اگر باقی ارگان‌ها و مسئولین هم چنین همکاری با ورزشکاران داشته باشند از دغدغه ورزشکاران کم و مسیر پیشرفتشان بسیار هموارتر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->