صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس مرکز بهداشت شماره دو مشهد از ویزیت تخصصی ۳۰ مادر مشکوک به سرطان پستان در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۴ معصوم (ع) از مراکز زیر پوشش این مرکز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر عباسعلی اسماعیلی اظهار کرد: غربالگری سرطان پستان به عنوان یکی از خدمات رایگان در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌ها، توسط کارشناسان مامایی انجام می‌شود. در این فرآیند، بانوان مشکوک به توده‌های پستانی شناسایی شده و پیگیری‌های لازم برای تشخیص قطعی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، با هماهنگی‌های انجام شده، با همکاری "دکتر آزاده جباری فلوشیب جراحی سرطان پستان" ویزیت تخصصی ۳۰ نفر از مادران مشکوک به سرطان پستان در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۴ معصوم (ع) انجام شد، در این ویزیت تخصصی، اقدامات لازم برای درخواست آزمایشات پاراکلینیک و ارجاعات به سطح تخصصی انجام شد. همچنین با توجه به محرومیت منطقه، شناسایی افراد نیازمند و پیگیری‌های لازم برای رایگان نمودن خدمات پاراکلینیکی نیز در دست اقدام است.

رییس مرکز بهداشت شماره دو مشهدتصریح کرد: غربالگری سرطان پستان، با هدف شناسایی زودهنگام توده‌های پستانی و جلوگیری از پیشرفت بیماری، اهمیت ویژه‌ای دارد. این خدمت رایگان، نه تنها به تشخیص سریع‌تر بیماری کمک می‌کند، بلکه از طریق هماهنگی با پزشکان متخصص، زمینه‌ساز درمان به‌موقع و مناسب برای بیماران می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.