صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری متهم سرقت طلا‌های کودکان در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۷۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد از دستگیری متهم به ۶ فقره سرقت طلا از کودکان خبر داد.  

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عبدالرضا خجسته در خصوص دستگیری متهم به سرقت طلای کودکان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا از کودکان در اماکن عمومی هسته مرکزی شهر مشهد، بررسی موضوع و دستگیری متهم به سرقت در دستور کار ماموران کلانتری امام رضا(ع) قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم به سرقت که زنی جوان است در پوشش خانواده با همراه ۲ فرزند خردسالش با کشاندن دختربچه‌های خردسال با ترفند‌های مختلف به مکان خلوت طلا‌های آن‌ها را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا (ع) با استفاده از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته متهم را شناسایی و با اشراف اطلاعاتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۳ جفت گوشواره بچگانه کشف کردند.

سرهنگ خجسته تصریح کرد: متهم ۴۲ که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت طلا از کودکان در پارک و بوستان‌های سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:به کودکان خود آموزش دهید از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در ساعت خلوت روز، از بازی آن‌ها در کوچه و خیابان جلوگیری کنید.

وی افزود:طلا و جواهر زیاد موجب تحریک سارقان شده بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک ها، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی تنها نگذارید. به کودکان خود آموزش دهید از سوار شدن به خودرو یا موتور سیکلت افراد ناشناس خودداری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.