۱۵ هزار دانش آموز به پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند آیا مشمولان غایب می‌توانند مجوز شرکت در راهپیمایی اربعین را بگیرند؟ امگا ۳ از محبوب‌ترین مکمل‌های سلامتی | مصرف این مکمل مفید به کاهش وزن کمک می‌کند چه آب‌هایی مناسب شناکردن هستند؟ هشدار وزارت بهداشت به شناگران در آب‌های آلوده جریمه شیشه‌دودی خودرو چقدر است؟ + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما سردرگمی بیماران در بیمارستان قائم مشهد | تابلوهایی که راهنما نیست! دستگيری ۲ مامورقلابی در مشهد که از مردم اخاذی می‌کردند کارمند اخراجی، مدیر موقوفه «عادل شاهی» در مشهد را به قتل رسانده بود + عکس استفاده از موبایل برای آرام‌کردن کودک چه مضراتی دارد؟ مهدکودک در ادارات دولتی راه‌اندازی می‌شود صدور گواهی حصر وراثت به ثبت احوال سپرده شد آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان | تذکر به دولت در خصوص واریزنشدن مبلغ علی‌الحساب به حساب برخی مستمری‌بگیران (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) سازمان تامین اجتماعی: هر گونه پرداخت منوط به طی کردن تشریفات کامل حقوقی و اداری است برای تقویت حافظه چی بخوریم؟ | بهبود عملکرد مغز را با مصرف ویتامین‌ها بالا ببریم شیوع بیماری‌های تنفسی در مشهد هم‌زمان با افزایش بی‌سابقه گرمای هوا کشف جسد دست بسته کنار خیابان شفا مشهد بخش زایمان «بدون درد» در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد راه‌اندازی شد چه کنیم کودک خجالتی تربیت نکنیم؟ | آسیب‌های خجالتی بودن کودکان در آینده چیست؟ توصیه‌های مدیریت بحران برای مقابله با پشه آئدس و جلوگیری از تب دنگی آمادگی حوزه بهداشت مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده حسینی و رضوی بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید  (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگيری ۲ مامورقلابی در مشهد که از مردم اخاذی می‌کردند

  • کد خبر: ۲۴۳۲۳۸
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
دستگيری ۲ مامورقلابی در مشهد که از مردم اخاذی می‌کردند
سرکلانتر جنوب پلیس مشهد از دستگیری دو مامورنمای اخاذ توسط ماموران کلانتری سناباد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین یعقوبی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در حوزه استحفاظی کلانتری سناباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری سناباد با بررسی اظهارات مال‌باختگان و به‌دست‌آوردن مشخصات ظاهری متهمان تحقیقات میدانی خود را آغاز و روز گذشته این افراد را در حالی که لباس نگهبانی یکی از شرکت‌های حفاظتی را به تن داشتند، مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

سرکلانتر جنوب پلیس مشهد با اشاره به کشف یک عدد تونفا و یک عدد شوکر از متهمان، بیان داشت: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده، متهمان به ۵ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ یعقوبی در ادامه از شهروندان خواست در مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند، حتماً از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->