صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اگر فسخ قرارداد مهرداد محمدی با استقلال قطعی شود ممکن است این بازیکن راهی باشگاه رقیب شود و به برادرش میلاد در پرسپولیس بپیوندد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اخباری که درباره فسخ قطعی قرارداد مهرداد محمدی با استقلال از سوی رسانه‌های رسمی کشور اعلام شد، زمزمه انتقال این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نیز قوت گرفته است.

در واقع از همان لحظات اولیه که در یک برنامه زنده تلوزیونی اعلام شد که باشگاه استقلال قرارداد مهرداد محمدی را فسخ کرده این شایعه نیز قوت گرفت که شاید این بازیکن در روز‌های آتی تصمیم عجیبی را اتخاذ کرده و راهی پرسپولیس شود و به برادرش میلاد بپیوندد.


میلاد محمدی برادر مهرداد محمدی چندی قبل با قراردادی به پرسپولیس پیوست و حالا اگر فسخ قرارداد مهرداد محمدی تایید شود احتمال حضور این بازیکن در ترکیب تیم رقیب را نباید هرگز دور از ذهن دانست.

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس معتقدند این باشگاه قطعا اگر محمدی آزاد شود برای جذب او اقدام خواهند کرد تا به تلافی جذب شدن رامین رضاییان توسط باشگاه استقلال آنها نیز یکی از بازیکنان مهم این تیم را صید کنند.

با توجه به اینکه محمدی پیش از حضور در استقلال بار‌ها علاقه خود را به باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها اعلام کرده بود این انتقال هرگز دور از ذهن نخواهد بود و باید دید در نهایت ماجرای باشگاه استقلال با این بازیکن به کجا خواهد رسید.

این شایعات درحالی به گوش می‌رسد که بعد از اعلام رسمی فسخ قرارداد مهرداد محمدی با استقلال از سوی محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، یکی از مسئولان باشگاه استقلال با انتشار توئیتی اعلام کرد که خبر فسخ قرارداد با این بازیکن صحت ندارد، اما میثاقی در همان برنامه دوشنبه شب صراحتا اعلام کرد قرارداد محمدی فسخ شده این تکذیبیه نیز درست نیست.

حالا باید دید ماجرای تازه‌ای که استقلالی‌ها خود باعث و بانی آن هستند به کجا خواهد رسید و آیا مهرداد محمدی تبدیل به یک یاغی جدید در فوتبال ایران خواهد شد یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.