صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هندوانه با طعم تریاک در تهران

  • کد خبر: ۲۶۱۸۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف محموله تریاک در بار هندوانه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگاران، دراین‌باره گفت:‌ چندی پیش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ باخبر شدند که یکی از قاچاقچیان موادمخدر قصد دارد مقادیری تریاک را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به منظور توزیع به تهران منتقل کند که درهمین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد این قاچاقچی، موادمخدر از نوع تریاک را خریداری کرده است و قصد دارد تا در استان یزد آن را در بار هندوانه جاسازی و به تهران منتقل و توزیع کند که در همین راستا هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد و مقام قضایی نیز انجام شد و تیمی از مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت نیز به این استان سفر کردند.

حسنوند با اشاره به شناسایی متهم در استان یزد، خاطرنشان کرد: مأموران کامیون این فرد را تحت نظر قرار دادند و مدتی بعد اقدام به توقیف و بازرسی از آن کردند که در جریان آن ۹۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم گفت: این فرد که از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر بود از سوی مأموران دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.