کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سارق خوش‌گذران با ۷۰۰ فقره سرقت دستگیر شد

  • کد خبر: ۲۵۸۴۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
سارق خوش‌گذران با ۷۰۰ فقره سرقت دستگیر شد
سارق حرفه‌ای به بیش از ۷۰۰ فقره سرقت داخل خودور به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت اعتراف کرد.

ساعت ۱۸:۰۰ دهم آذرماه در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو به کلانتری ۱۰۷ فلسطین اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در موقعیت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق با یک دستگاه موتورسیکلت پالس NS اقدام به سرقت محتویات صندوق عقب و داخل کابین یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در مقابل یک مجتمع مسکونی کرده است.

 سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به اینکه پرونده با موضوع سرقت داخل خودرو تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شده است، گفت: مال‌باخته با حضور در پایگاه سوم اظهار کرد: خودرو را برای مدت کوتاهی در مقابل مجتمع مسکونی محل زندگی خود پارک کردم و پس از بازگشت متوجه سرقت اموال از قبیل یک دستگاه شارژر موبایل، تبلت و هارد اکسترنال به ارزش تقریبی ۸ میلیون تومان شدم و چندی پیش و به پیشنهاد اعضای مجتمع اقدام به نصب دوربین‌های مداربسته در قسمت‌های ورودی مجتمع کرده‌ایم و در زمان سرقت، خودرو دقیقا در مقابل یکی از دوربین‌ها قرار داشت.

وی افزود: با‌توجه‌به اظهارات مال‌باخته، کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی یک دستگاه موتورسیکلت پالس آبی رنگ که شماره پلاک آن مخدوش بود شدند که سرنشین نسبتا جوان آن اقدام به سرقت محتویات داخل کابین و صندوق عقب خودرو می‌کند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در شاخه دیگر از تحقیقات، پرونده‌ای مشابه سرقت داخل خودرو با این تفاوت که سارق جوان از یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ دیگری استفاده کرده است به پایگاه واصل شد که با تجزیه و تحلیل پرونده‌ها و تجمیع چند پرونده مشابه در تهران، کارآگاهان با اقداماتی پلیسی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی مالک موتورسیکلت‌ها شدند. 

سرهنگ دستخال بیان‌ کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده مالک موتورسیکلت که فردی میان‌سال بود، در محل سکونتش واقع در محله نواب دستگیر می‌شود و اعلام می‌کند که سه دستگاه موتورسیکلت مذکور را برای پسرم که ناصر نام دارد خریداری کرده‌ام و حدود یک ماه است که ناصر به منزل سر نزده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با قوت گرفتن اینکه سرقت‌ها توسط ناصر صورت گرفته و با توجه به تصاویر بدست آمده از وی، کارآگاهان با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی مخفیگاه او در خیابان مولوی شدند و با هماهنگی بازپرس پرونده در یک عملیات غافل‌گیرانه وی را دستگیر می‌کنند که در بازرسی از مخفیگاه متهم، مأموران موفق به کشف مقادیر زیادی از انواع لوازم مسروقه از قبیل مدارک شناسایی، ساک ورزشی، کیف دستی، ابزارآلات، ده‌ها دستگاه ضبط خودرو و... از مخفیگاه متهم شدند که بنا بر اعتراف صریح متهم از صدها فقره سرقت داخل خودرو به دست آمده است.

وی بیان‌کرد: سارق جوان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۷۰۰ فقره سرقت معترف و اظهار کرد: بیشترین سرقت‌ها را در مناطق مختلف شهر به ویژه در محدوده‌های مرکزی شهر و خیابان‌های بهارستان و جامی و بازار تهران به‌تنهایی انجام داده‌ام و اموال مسروقه را به ۶ نفر مال‌خر می‌فروختم یا در سایت خرید و فروش اینترنتی آگهی می‌کردم و پول حاصله را صرف خوش‌گذرانی می‌کردم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه متهم اقرار کرد که هیچ‌گونه نیاز مالی برای انجام سرقت نداشتم و تنها به واسطه هیجان سرقت می‌کرده، گفت: متهم در خصوص زمان آغاز سرقت های خود  به کارآگاهان گفت که از حدود یک سال پیش بود که به واسطه پیشنهاد یکی از دوستان خود شروع به مصرف شیشه کردم؛ اوایل همه چیز جنبه تفریح داشت اما به مرور به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کردم با این وجود ، نیاز مالی انگیزه‌ای برای انجام سرقت‌ها نشد بلکه هر بار، پس از مصرف شیشه و برای کسب هیجان بیشتر اقدام به سرقت‌ها می‌کردم‌.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی خریداران اموال مسروقه شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و به جرم خود معترف شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال‌باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی هستند.

منبع: ایران آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->