راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

ابتلای ۱۰۰ نفر از کادر درمانی خراسان رضوی به کرونا

  • کد خبر: ۲۴۰۸۰
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
ابتلای ۱۰۰ نفر از کادر درمانی خراسان رضوی به کرونا
تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که بیماران مبتلا به کرونا را در خراسان رضوی پذیرش می‌کنند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه تا کنون ابتلای به کرونا در هیچ یک از این افراد منجر به فوت نشده است.

دکتر محمد حسین بحرینی افزود: تلاش خستگی‌ناپذیر تمامی مدافعان سلامت در خراسان رضوی اعم از پزشک، پرستار و سایر کادر درمانی و پشتیبانی در ۵۵ روز شرایط کرونایی ستودنی و قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عده‌ای از کادر درمانی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بهبود یافته، عده ای در بیمارستان بستری بوده و  برخی دیگر نیز در منازل خود تحت درمان هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جا دارد نام و یاد تمامی مدافعان سلامت و  عزیزانی که در این راه مقدس جان خود را در مناطق مختلف کشورمان  تقدیم کرده‌اند گرامی بداریم.
بحرینی افزود: مدیریت خوبی در راستای مقابله با کووید ۱۹ در  استان شکل گرفت و در همین جا از حمایت‌های نماینده ولی فقیه، استاندار، بسیج جامعه پزشکی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، آستان قدس رضوی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداران و سایر مجموعه‌ها قدردانی می شود.
وی پیاده‌سازی نظام ارجاع الکترونیک و سطح‌بندی مراجعه‌کنندگان مشکوک به کرونا، راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت برای تشخیص و پیگیری بیماران مشکوک به کرونا به صورت سرپایی، اختصاص بیمارستان مستقل ویژه بیماران کرونایی و مشارکت بخش خصوصی به عنوان معین و کمک‌رسان به دانشگاه در امر درمان بیماران غیر کرونایی را از اقدامات شاخص دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای مقابله با کرونا برشمرد.

او ادامه داد: به دنبال اقدامات انجام شده و با وجود مراجعان بالای مشکوک به کرونا هیچ گونه ازدحامی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد نشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->