صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون:

باید به دختران پینگ‌پنگ‌باز مشهد بودجه ویژه اختصاص یابد

  • کد خبر: ۳۱۰۶۸
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
فدراسیون تنیس‌روی‌میز خواستار اختصاص بودجه‌ای مجزا به دختران پینگ‌پنگ‌باز و ملی‌پوش مشهدی شد.
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز- فدراسیون تنیس‌روی‌میز خواستار اختصاص بودجه‌ای مجزا به دختران پینگ‌پنگ‌باز و ملی‌پوش مشهدی ازسوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شد.
به‌دلیل محدودیت‌هایی که شیوع ویروس ایجاد کرده است، سفر مدیران وزارتخانه و فدراسیون‌ها نیز تحت‌شعاع قرار گرفته است و بسیاری از جلسات از راه دور و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود. درهمین‌خصوص فاطمه کیوانی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تنیس‌روی‌میز، برای بررسی شرایط بانوان ورزشکار در مشهد، به‌صورت آنلاین با سروری مسئول امور بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی و پاکروان نایب‌رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان به گفتگو پرداخت.
با توجه به صدور مجوز برای برگزاری تمرینات این رشته از سوی ستاد ملی کرونا، بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی سالن‌ها با حمایت و پشتیبانی معاونت بانوان اداره کل ازسوی فدراسیون مطرح شد که کیوانی از مسئولان خراسان رضوی خواست در صورت امکان برای امنیت سلامت بازیکنان و اطمینان خانواده‌ها از تونل ضدعفونی برای ایزوله‌سازی سالن تنیس‌روی‌میز استفاده شود.

از دختران با استعداد به‌طور ویژه حمایت شود
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ همچنین به موضوع حمایت مالی خراسان‌رضوی اشاره و عنوان کرد برای سال پیش‌رو و نیز سال‌های آینده خراسان رضوی شرایطی را برای تشکیل تیم لیگ‌برتری دختران مشهد و اعزام به مسابقات باشگاهی و قهرمانی مهیا کند. او همچنین در ادامه صحبت‌های خود خواست تا با توجه به حضور مهشید اشتری در تیم ملی و آینده روشن نونهالان مشهد در بخش دختران، هزینه‌ای ثابت و سالانه به بخش بانوان این هیئت اختصاص یابد تا بتوان سرمایه‌گذاری خوبی برای پرورش استعداد‌های این رشته صورت گیرد که این صحبت‌های کیوانی با واکنش خوب سروری همراه شد؛ به‌طوری‌که ازسوی معاونت بانوان استان قول مساعدی برای تحقق این موضوعات ارائه شد.

تأکید بر تعامل بیشتر با آموزش‌وپرورش
در این جلسه مجازی بر تعامل هرچه‌بیشتر اداره تربیت‌بدنی و آموزش‌وپرورش با هیئت تنیس تأکید شد که افزایش نیرو‌های داوری و مربیگری به‌صورت کارورز در مقاطع متوسطه تحصیلی و همکاری معاونت با آموزش‌وپرورش را مؤثر دانستند. سرشاد، نایب‌رئیس بانوان هیئت مشهد، نیز با توجه به شرایط کنونی و بحرانی بیماری، خواستار تسهیلات بانکی تحت‌عنوان تربیت‌بدنی با شرایطی ویژه و مناسب شد تا در اختیار هیئت، باشگاه‌ها و سالن‌ها قرار داده شود تا از بار اقتصادی که بر دوش خانواده‌ها با توجه به تورم و گرانی شهریه کلاس‌ها و ابزار و تجهیزات این رشته است، کم شود. با توجه به حضور چند تن از نایب‌رئیسان هیئت‌های شهرستان‌ها در این گفتگو، اشاره به نبود امکانات و فضای مناسب برای تشکیل کلاس‌ها و آموزش تنیس‌روی‌میز به بانوان در شهرستان‌های استان از دیگر موضوعات این جلسه بود.
در سال‌های اخیر مشهد کانون توجه فدراسیون تنیس روی میز بوده است، زیرا نابغه پینگ پنگ دختران و تیم ملی بانوان در نوجوانی با عملکرد خود همه را شگفت زده کرد و مهشید اشتری موفق شد در این سال‌ها رنکینگ اول ایران و نیز بهترین رنکینگ در آسیا را در بین بانوان تیم ملی تنیس روی میز به دست آورد. اما در سال گذشته درخشش دختران استان در رده‌های سنی پایه در مسابقات کشوری و رنکینگ کشور نیاز به توجه بیشتر به تنیس روی میز دختران استان را بیش از پیش ایجاد کرد. موضوعی که فدراسیون نیز به دنبال احقاق آن است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.