ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اشتری؛ کلید هت‌تریک کرمانی‌ها در قهرمانی

  • کد خبر: ۵۷۳۹۴
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
اشتری؛ کلید هت‌تریک کرمانی‌ها در قهرمانی
دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان از فردا شروع می‌شود
مژده رنگیان | شهرآرانیوز ؛ مهشید اشتری، ملی‌پوش جوان مشهدی تنیس روی میز، در صورت تداوم پیروزی‌هایش در دور جدید مسابقات لیگ برتر بانوان، می‌تواند عنوان ستاره لیگ امسال را با پیراهن شهر بابک از آن خود کند و تیمش را به سومین قهرمانی برساند.


تعطیلات طولانی لیگ برای محصلان

بعد از اینکه در هفته اول دی دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برگزار شد، ۲ ملی‌پوش تیم بانوان به اردوی آمادگی رفتند و دیگر بازیکنان نیز به استراحتی چهل‌روزه رفتند تا بازیکنان لیگ که بیشترشان دانش‌آموز و دانشجو هستند، به امتحانات پایان فصل خود برسند و سپس برای دور برگشت در بهمن آماده شوند. حالا بر اساس اعلام فدراسیون، قرار است از ۱۳ بهمن دور برگشت لیگ بانوان آغاز شود و طی ۵ روز تیم‌ها به مصاف هم بروند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف مشخص شود. احتمال می‌رود مسابقات پلی‌آف در آخرین روز‌های سال ۹۹ برگزار شود، یا به سال ۱۴۰۰ موکول شود.

مهشید اشتری یکی از چهره‌های درخشان دور رفت بود. ورزش‌کار جوان مشهدی برای سومین سال است که پیراهن تیم شهر بابک را به تن می‌کند و تابه‌حال نتوانسته است بازی برای تیم شهرش در لیگ برتر را تجربه کند. زیرا مشهدی‌ها هیچ‌وقت در لیگ برتر تیم‌داری نکرده‌اند و اسپانسری برای حمایت از تیم وجود نداشته است.


آمار ستاره جوان مشهدی

اشتری با وجود اینکه ۱۱ ماه از مسابقات و تمرینات دور بود و خودش عملکرد در دور رفت را تحت‌تأثیر استرس و دوری از مسابقات خواند، اما یکی از ستاره‌های دور رفت لیگ برتر بود. اشتری همه بازی‌های انفرادی و تیمی خود را مقابل ۵ تیم دیگر با پیروزی به پایان رساند. حتی مهشید جوان توانست از پس بازیکن باتجربه و ملی‌پوش ایران که سابقه حضور در المپیک را نیز دارد، برآید و اولین شکست را به ندا شهسواری تحمیل کند.
 
اشتری در بازی‌های دوبل که فاطمه جمالی‌فر یا شیما صفایی زوج او بودند نیز همان‌قدر موفق ظاهر شد و ۳ برصفر یا ۳ بریک حریفان را پشت سر گذاشتند. در رقابت‌های انفرادی ۳ هفته ۳ برصفر و بدون اینکه امتیازی به حریفان بدهد، به پیروزی رسید و ۲ بازی دیگر را ۳ بریک و ۳ بر ۲ پیروز شد. دیدار اشتری و شهسواری یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته آخر دور رفت بود و درنهایت ملی‌پوش مشهدی ۳ بر ۲ برنده امتیاز مهم شد. باید دید شهر بابک به لطف ستاره‌های باانگیزه و جوان خود و البته هدایت سرمربی تیم‌ملی می‌تواند در کسب قهرمانی لیگ هت‌تریک کند یا خیر.


صدرنشینی مقتدرانه

تیم شهرداری شهر بابک، قهرمان لیگ برتر در ۲فصل گذشته، امسال نیز مدافع عنوان قهرمانی است و در هر ۵مسابقه خود به پیروزی دست پیدا کرده است تا با ۱۷امتیاز و اختلاف هفت‌امتیازی با تیم دوم جدول رده‌بندی، در صدر جدول قرار بگیرد. وچان کردستان با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوم و دانشگاه آزاد اسلامی با ۹.۵ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند. پادمایدک اصفهان با ۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول جای گرفت و آکادمی وفایی‌راد بابل با ۶.۵ امتیاز و گلستان تجارت جنوب با ۰.۵امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند.

تیم‌های پادمایدک اصفهان، وچان کردستان و آکادمی وفایی‌راد بابل برای نخستین‌بار لیگ تنیس روی میز را تجربه می‌کنند. ملی‌پوشان رده‌های مختلف سنی در بین ۴ تیم نخست جدول پخش شده‌اند و می‌توان گفت فقط ۲ تیم انتهای جدول، یعنی آکادمی بابل و گلستان تجارت جنوب، تیم‌هایی هستند که از ستاره‌ها و ملی‌پوشان بی‌بهره هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->