استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

اشتری: کرونا روی کیفیت بازیکنان پینگ‌پنگ تأثیر گذاشته است

  • کد خبر: ۵۴۰۳۴
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
اشتری: کرونا روی کیفیت بازیکنان پینگ‌پنگ تأثیر گذاشته است
ملی‌پوش مشهدی پینگ‌پنگ ایران درباره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور گفت: همه پروتکل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها رعایت شد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مهشید اشتری، پینگ‌پنگ‌باز مشهدی، که بعد از تعطیلی یازده‌ماهه لیگ، سرانجام به میدان رقابت‌ها رفته است، از استرس بازیکنان و جو کاملا بهداشتی رقابت‌ها در دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان می‌گوید. انتظار دختران پینگ‌پنگ‌باز نیز به سر رسید و با تمهیدات بهداشتی در لیگ برتر بانوان راکت‌به‌دست شدند.
 
البته مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز برنامه مسابقات را نسبت به سال‌های قبل تغییر دادند. به همین سبب دور رفت لیگ به‌صورت متمرکز طی ۴ روز در ۲ سالن آکادمی احتشام‌زاده و شهید عضدی فدراسیون در تهران پیگیری شد. در این مدت ۱۵ مسابقه با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان دور رفت لیگ برتر، شهرداری شهربابک با حضور ملی‌پوش مشهدی و هدایت حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی، صدرنشین شد.
 
تیم شهرداری شهربابک که قهرمان لیگ برتر در ۲ فصل گذشته بوده و امسال نیز مدافع عنوان قهرمانی است، در هر ۵مسابقه خود به پیروزی دست پیدا کرد تا با اختلاف ۷ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی، با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. وچان کردستان با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوم و دانشگاه آزاد اسلامی با ۹.۵ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند. پادمایدک اصفهان با ۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول جای گرفت و آکادمی وفایی‌راد بابل با ۶.۵ امتیاز و گلستان تجارت جنوب با ۰.۵ امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند. گفتنی است تیم‌های پادمایدک اصفهان، وچان کردستان و آکادمی وفایی‌راد بابل برای نخستین‌بار لیگ تنیس روی میز را تجربه می‌کنند.

همه‌چیز بهداشتی بود

مهشید اشتری یکی از چهره‌های نام‌آشنا و درخشان دور رفت بود. ورزش‌کار جوان مشهدی برای سومین سال است پیراهن تیم شهربابک را به تن می‌کند و تابه‌حال نتوانسته است بازی برای تیم شهرش در لیگ برتر را تجربه کند. چون مشهدی‌ها هیچ‌وقت در لیگ برتر تیم‌داری نکرده‌اند و اسپانسری برای حمایت از تیم وجود نداشته است. اشتری درباره حضورش پس از مدت‌ها تعطیلی مسابقات، گفت: خوشبختانه تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و بازیکنانمان ملی‌پوش هستند. دیگر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند و نسبت به سال‌های قبل یکدست‌تر شده‌اند. از آنجا که بعد از ۱۱ماه مسابقه می‌دادیم، ابتدا استرس، جو و فشار مسابقات بر ما حاکم بود، اما رفته‌رفته بهتر کار کردیم.
 
او درباره چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: فدراسیون شیوه‌نامه‌های بهداشتی را کامل رعایت کرده بود و برای این کار امکاناتی داشت که ما به‌هیچ‌وجه فکرش را نمی‌کردیم. بعد از هر امتیاز توپ جدیدی به ما می‌دادند. بعد از مسابقه برای ضدعفونی، توپ‌ها را درون دستگاهی می‌گذاشتند و سالن را به‌طور کامل تخلیه می‌کردند. علاوه بر این، قبل از شروع مسابقات هم آزمایش داده بودیم و هنگام ورود به سالن درجه تبمان بررسی می‌شد. بازیکنان هم باید با فاصله روی نیمکت می‌نشستند و حق برداشتن ماسک خود را نداشتند. از طرفی، فاصله میز‌ها از هم خیلی زیاد بود و با خیال راحت مسابقه می‌دادیم.

افت بازیکنان طبیعی است

ملی‌پوش مشهدی تیم شهرداری شهربابک درباره تأثیر کرونا بر سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: این تعطیلی چندین‌ماهه در عملکرد بازیکنان و کیفیت لیگ تأثیر گذاشته بود. بازیکنان باوجود استرس نمی‌توانستند عملکرد همیشگی‌شان را داشته باشند و بدون شک افت دیده می‌شد. اشتری درباره دور برگشت مسابقات گفت: تاریخ دور برگشت مشخص نیست، اما اکنون همه تیم‌ها به شهر‌های خود برمی‌گردند تا تمریناتشان را ادامه دهند. فکر می‌کنم در دور دوم کیفیت بازیکنان افزایش پیدا کند. چون فشار و استرسشان کمتر شده است و کیفیت بازی و مسابقه شان هم بیشتر شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->