قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

مشهد همچنان بدون نماینده در لیگ تنیس ‌روی ‌میز کشور

  • کد خبر: ۴۰۶۸۵
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
مشهد همچنان بدون نماینده در لیگ تنیس ‌روی ‌میز کشور
فدراسیون تنیس‌روی‌میز همچون فدراسیون‌های دیگر این‌روز‌ها به تکاپو برای از‌سرگیری رقابت‌ها و برگزاری لیگ‌ها افتاده است و از باشگاه‌ها و تیم‌های علاقه‌مند خواسته است تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات آماده کنند و بعید است امسال هم طلسم غیبت نماینده‌ای از مشهد با‌وجود ستاره‌های بومی در این لیگ شکسته شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در اولین قدم تیم تنیس روی‌میز شهر‌بابک، قهرمان فصل گذشته لیگ بانوان برای فصل آینده اعلام‌آمادگی کرد. در ۲ سال اخیر شهرداری شهربابک قهرمانی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را کسب کرده است که در هر ۲ سال مهشید اشتری، ملی‌پوش جوان مشهدی، نیز برای این تیم به میدان رقابت رفته است و با پیشی گرفتن از حریفان در ثبت‌نام لیگ نیز اشتیاق و برنامه‌های خود برای قهرمانی فصل آینده را نشان داده است و می‌خواهد دوباره با داشتن ستاره‌های پینگ‌پنگ، جام را از آنِ خود کند.

البته فصل گذشته این رشته مانند بسیاری از ورزش‌های دیگر نیمه‌تمام باقی ماند و پس از ۳ مرتبه تغییر در زمان برگزاری پلی‌آف تنیس‌روی‌میز بالاخره براساس امتیازات کسب‌شده لیگ را پایان دادند و شهر بابک با هدایت حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی و به‌همراه بازیکنان ملی‌پوشی همچون اشتری به قهرمانی دست یافت. این تیم بدون ثبت هیچ شکستی، عنوان پرامتیازترین تیم مسابقات را به دست آورد.


تجربه هفتمین لیگ در بیست‌سالگی

در‌واقع مهشید اشتری به عضویت باشگاه شهربابک درآمده است و احتمال دارد این تیم کرمانی برای این ورزشکار مشهدی همچون شهرداری بم برای سمانه چهکندی، فوتبالیست مشهدی، تبدیل به خانه دوم شود. همچون فوتبال در پینگ‌پنگ نیز بانوان مشهدی تیمی در لیگ کشور ندارند و پینگ‌پنگ‌باز مشهدی حالا در آستانه سومین سال حضور در لیگ با پیراهن شهربابک کرمان است تا سومین قهرمانی را نیز به دست آور‌د.
امسال با حضور پینگ پنگ‌باز بیست‌ساله مشهدی در این باشگاه، او هفتمین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. او در این مدت در تیم‌های مختلفی حضور داشته و برای استان‌های مختلف به میدان رفته است؛ اما هیچ‌گاه نتوانسته است برای نماینده شهر خود بازی کند و در‌واقع هیچ اسپانسری در خراسان رضوی حاضر نشده است از تیمی در لیگ تنیس‌روی‌میز حمایت کند.
 
پیش‌از‌این نیز اشتری از این موضوع گلایه کرده و گفته بود: در این سال‌ها مشهد نماینده‌ای در لیگ نداشته و دلیل آن هم کاملا مشخص است. در استان‌های دیگر اسپانسر‌های صنعتی مثل پتروشیمی و ذوب‌آهن و کارخانه‌های تولیدی وجود دارند و در مشهد تابه‌حال چنین حامی مالی نداشته‌ایم. صرف حضور تیم در لیگ هم مهم نیست و تیم باید نتایج ارزشمندی را کسب کند و برای این کار باید بازیکنانی از استان‌های دیگر هم جذب شوند. جذب چهره‌های مطرح نیز هزینه دارد. درحال‌حاضر سقف قرارداد پینگ‌پنگ‌بازان در لیگ بانوان ۳۰تا ۳۲‌میلیون تومان است. تیم شهربابک نیز ۶ بازیکن مطرح داشت که همگی ما غیربومی بودیم.


شروع لیگ از آبان‌ماه

در روز گذشته جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان با حضور دبیر فدراسیون و کمیته مسابقات و نمایندگان باشگاه‌ها در آکادمی تنیس‌روی‌میز تهران برگزار شد. جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان به‌صورت حضوری و وبیناری برگزار شد و تاکنون حضور ۳ تیم شهرداری شهر‌بابک، دانشگاه آزاد و پادما یدک اصفهان قطعی شده است و باید دید دیگر‌باشگاه‌ها تمایلی برای حضور در این لیگ خواهند داشت یا خیر. فدراسیون حضور ۸ تیم در لیگ را پیش‌بینی می‌کند. باتوجه به تاریخ برگزاری این رقابت‌ها از آبان‌ماه، تیم‌ها تا پایان شهریور مهلت خواهند داشت اعلام‌آمادگی خود را به فدراسیون ارسال کنند. دانشگاه آزاد نجف‌آباد، نایب‌قهرمان مسابقات، ثبت‌نام کرده است؛ اما هنوز خبری از سپاهان اصفهان و درین‌کاشت مانا که امسال در پلی‌آف حضور داشتند، نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->