بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

«اشتری» بدون بازی در فینال تنیس، دوباره قهرمان شد

  • کد خبر: ۲۹۶۴۸
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
«اشتری» بدون بازی در فینال تنیس، دوباره قهرمان شد
پیش‌بینی ورزشکار مشهدی درباره سرنوشت لیگ تنیس‌روی‌میز به حقیقت پیوست
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز - ملی‌پوش مشهدی پینگ‌پنگ به‌همراه تیم باشگاهی خود بدون بازی در پلی‌آف برای دومین‌بار عنوان قهرمانی کشور و طلای لیگ را به دست آورد.
جلسات بدون دوراندیشی و بررسی این‌روز‌ها بلای جان رقابت‌های نیمه‌تمام رشته‌های مختلف شده است. فدراسیون‌ها بعد از چند ماه تعطیلی برای تعیین‌تکلیف لیگ‌هایی که در میانه راه لغو شده بودند، جلساتی برگزار می‌کنند و به‌سادگی زمان برگزاری رقابت‌ها را اعلام می‌کنند؛ اما بلافاصله با مخالفت ورزشکاران و تیم‌ها برای حضور در مسابقات روبه‌رو می‌شوند و درنتیجه یا لیگ‌ها بدون برگزاری بازی تمام‌شده اعلام می‌شوند یا به حال خودشان رها می‌شوند تا زمان، مشکل آن‌ها را حل کند. لیگ تنیس‌روی‌میز بانوان نیز دقیقا همین سناریو را داشت و درحالی‌که ششم خردادماه زمان برگزاری پلی‌آف باقی‌مانده را فدراسیون اعلام کرد، باشگاه‌ها یک‌به‌یک شروع به مخالفت برای حضور در رقابت‌ها کردند که در نتیجه باعث شد پرونده لیگ بدون فینال و بدون جذابیت و رقابت بسته شود. این‌روز‌ها دنیای ورزش به‌ویژه لیگ‌های بانوان با تب قهرمانی‌هایی بدون جشن و جام روبه‌رو شده است. البته هنوز فدراسیون تصمیمی برای لیگ مردان اتخاذ نکرده است و باید دید تصمیمات مشابهی دراین‌زمینه می‌گیرد یا خیر.

لغو مسابقات برای سومین‌بار
اسفندماه قرار بود مرحله نهایی لیگ بانوان برگزار شود تا تکلیف قهرمان این فصل نیز مشخص شود؛ اما رقابت‌ها در حساس‌ترین زمان خود به‌علت شیوع ویروس و حفظ سلامتی ورزشکاران لغو شد. پیش از شروع سال جدید، ۲۷ تا ۲۹فروردین، زمان ازسرگیری مسابقات اعلام شد؛ اما با جدی‌تر‌شدن بیماری در جهان، تمامی رقابت‌ها تا چندین ماه لغو شد. پس از آن با صدور مجوز فعالیت در برخی رشته‌های ورزشی، فدراسیون اواخر تیرماه را زمان برگزاری فینال اعلام کرد تا ۴ تیم شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد نجف‌آباد، درین‌کاشت مانا و سپاهان اصفهان به‌مدت ۴روز در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه‌ورزشی انقلاب به رقابت بپردازند، اما پس از ۱۰ روز و مواجهه با مخالفت‌های باشگاه‌ها و خانواده ورزشکاران، فدراسیون تصمیمش را تغییر داد و پایان لیگ را اعلام کرد.

حضور ملی‌پوش مشهدی در تیم ستارگان
براساس جدول رقابت‌ها، تیم نخست جدول که بدون هیچ شکستی پرامتیازترین تیم مسابقات بود، به‌عنوان قهرمان این فصل معرفی شد. شهربابک قهرمان شد و دانشگاه آزاد نجف‌آباد، سپاهان اصفهان و درین کاشت مانا نیز براساس امتیازات کسب‌شده در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. تیم شهرداری شهربابک که دومین سال حضور خود در لیگ را تجربه می‌کند و اتفاقا سال گذشته نیز به قهرمانی رسیده بود، امسال دوباره این عنوان را از آنِ خود کرد. در این ۲ سال حمیده ایرانمنش، مربی تیم ملی بانوان ایران، هدایت تیمی را برعهده دارد که ستارگانی از سراسر ایران برای این تیم به میدان می‌روند و با ۶ بازیکن غیربومی و مطرح جز قهرمانی نمی‌توان انتظاری از آن داشت.

پیش‌بینی اشتری از آینده لیگ
مهشید اشتری، جوان مشهدی و ملی‌پوش بااستعداد ایران، نیز یکی از اعضای تیم شهربابک در این ۲ سال بوده که نقش پررنگی در قهرمانی تیمش داشته است. اشتری سابقه ۶ سال حضور در تیم‌های باشگاهی دارد که توانسته است به عناوین قهرمانی دست یابد. نکته جالب‌توجه پیش‌بینی این ملی‌پوش از لغو مسابقات و پایان لیگ بوده است که چندی‌پیش در گفتگو با شهرآرا آن را مطرح و تصریح کرد: باوجود تصمیم فدراسیون، هنوز هم ممکن است خبر لغو پلی‌آف اعلام شود؛ چون شاید برخی خانواده‌های بازیکنان با حضور فرزندان خود در مسابقات و خوابگاه مخالفت کنند یا باشگاهی نتواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند. ازسوی‌دیگر تیرماه زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌هاست و بیشتر بازیکنان لیگ بانوان دانشجو هستند و نمی‌دانم تداخل خواهد داشت یا خیر. هرچند اشتری از برگزاری رقابت‌ها استقبال کرده و عنوان کرد دلش برای پینگ‌پنگ این‌روز‌ها خیلی تنگ شده است و می‌خواهد در رقابت‌ها شرکت کند. تا شهریورماه هیچ رویداد و رقابت دیگری وجود ندارد و هنوز برنامه‌های تیم ملی نیز اعلام نشده است و به‌همین‌دلیل ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز با چالش بی‌تمرینی در این مدت روبه‌رو خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->