شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

توسعه سایت ورزش بانوان بوستان ملت مشهد

  • کد خبر: ۳۰۲۱۳
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
توسعه سایت ورزش بانوان بوستان ملت مشهد
بهسازی و توسعه سایت بانوان با اعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز - همه‌چیز با شیب ملایم در حال بازگشت به حالت پیش از شیوع ویروس است و دراین‌میان بزرگ‌ترین بوستان‌های بانوان مشهد نیز با امکانات جدیدتر به‌مرور بازگشایی خواهند شد و میزبان بانوان علاقه‌مند به ورزش می‌شوند.
به‌جرئت می‌توان گفت شهر مشهد در اختصاص بوستان‌هایی ویژه بانوان، در کشور بی‌رقیب است و همین موضوع باعث شده تا فضا‌های ورزشی مناسبی نیز برای ورزش بانوان ایجاد شود. حدود ۱۰ بوستان ویژه بانوان در مشهد وجود دارد، از سایت بانوان بوستان ملت و بوستان ریحانه تا بهشت، ارم و حجاب. بیشترین استفاده بانوان از این بوستان‌ها، داشتن فضایی برای ورزش در هوای آزاد و فارغ از باشگاه‌های ورزشی است. تجهیز بوستان‌ها به تجهیزات بدن‌سازی پارکی، زمین‌های ورزشی، تور و میز‌های پینگ‌پنگ و حتی چمن مصنوعی باعث شده است تا در طول سال بانوان بیشترین استفاده را از این پارک‌های موضوعی ببرند.
با شیوع ویروس و بیماری در سراسر ایران و شهر مشهد، این بوستان‌ها نیز تعطیل شدند؛ اما به‌مرور و بازگشت زندگی به روز‌های پیش از بیماری، بازگشایی بوستان‌ها نیز در دستورکار مدیران قرار گرفت، اما این تعطیلی‌ها فرصت مناسبی برای رسیدگی به کم‌وکاستی‌های این پارک‌ها بود، به‌طوری‌که ۲ بوستان بزرگ بانوان یعنی ریحانه و ملت، این مدت در حال تجهیز و تعمیر بوده‌اند.

بازگشایی بوستان ریحانه از ۱۵ تیرماه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد درباره شرایط بازگشایی بزرگ‌ترین بوستان اختصاصی بانوان یعنی ریحانه، اظهار کرده است: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بوستان‌های موضوعی ازجمله بوستان موضوعی بانوان ریحانه تعطیل شد، اما در این مدت عملیات عمرانی درراستای ارائه خدمات بیشتر به بانوان در آن انجام شد. البته این عملیات عمرانی روبه‌پایان است و احمدرضا سلامی زمان بازگشایی این بوستان را نیمه تیرماه اعلام کرده است و بانوان شهر مشهد می‌توانند کمتر از ۳۰ روز دیگر دوباره از امکانات این بوستان بزرگ استفاده کنند. اما در دسترس‌ترین پارک بانوان، ملت است که به دلیل موقعیت مکانی خود در مرکز شهر روزانه میزبان بیشترین مراجعه کنندگان است. این سایت بانوان که به زمین‌های ورزشی والیبال و بسکتبال، بدمینتون، میز‌های پینگ‌پنگ و لاین دویدن و اسکیت و دستگاه‌های بدن‌سازی پارکی مجهز است، قرار است توسعه پیدا کند.

سایت بانوان بوستان ملت بزرگ‌تر می‌شود
مریم عرب‌احمدی، شهردار منطقه ۱۱، دراین‌باره گفته است: به‌منظور رفاه حال و تأمین امنیت بانوان در هنگام ورزش، عملیات بهسازی و توسعه سایت بانوان بوستان با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.
او با اشاره به اینکه درحال‌حاضر در این مجموعه فعالیت‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به‌صورت خودجوش و داوطلبانه و با همکاری مدیریت بوستان درحال اجراست، ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای ایجاد سایت بانوان، استقبال بسیار خوبی از این مجموعه صورت گرفته است. ایجاد سهم عادلانه ورزشی برای بانوان، یکی از اولویت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود که بی‌شک بهسازی این مجموعه در ترغیب بانوان برای ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی فضای مناسبی را فراهم می‌کند. عرب‌احمدی با اشاره به اینکه در این عملیات بخش‌هایی از بوستان ملت به مجموعه ورزشی بانوان اضافه می‌شود، گفت: گسترش دیوار‌های محدوده سایت بانوان و نصب در‌های جدید برای مجموعه و احداث سرویس بهداشتی ویژه بانوان در داخل سایت از دیگراقدامات درحال انجام است. همچنین قرار است ضلع شمالی بوستان ملت به مسیر دوچرخه تجهیز شود و برای این طرح اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که بانوان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. شهردار منطقه ۱۱ ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به‌عنوان وسیله نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست و کمک به کاهش آلودگی هوای شهر و همچنین تشویق شهروندان به انجام ورزش دوچرخه‌سواری را از اهداف این پروژه دانست و افزود: این مسیر در حاشیه بولوار معلم به طول ۱۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل و احداث شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->