صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با‌وجود اینکه براساس تقویم فدراسیون ۲۴ روز دیگر لیگ برتر هندبال بانوان برگزار می‌شود، هنوز مجوز برگزاری رقابت‌ها صادر نشده است و مشهدی‌ها نیز ۵ روز دیگر تمرینات خود را با هدایت نشمین شافعیان آغاز خواهند کرد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مدیر‌عامل باشگاه اشتاد‌سازه پیش‌از‌این درباره وضعیت تیم هندبال بانوان و شروع تمرینات این تیم اعلام کرده بود از ۱۰ شهریورماه تمرینات بانوان در مشهد آغاز می‌شود، اما با گذشت این تاریخ تمرینات برگزار نشدند که فوزیه صادق‌زاده، مدیر فنی تیم اشتادسازه و نایب‌رئیس بانوان هیئت هندبال استان زمان جدید شروع تمرینات تیم را یکشنبه ۱۶ شهریور اعلام کرد.


بازیکنان آماده‌تر جذب می‌شوند

او درباره وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها گفت: به امید خدا از روز یکشنبه قرار است تمرینات شروع شود و در این جلسات از بازیکنان نیز تست گرفته می‌شود تا آماده‌ترین و بهترین‌ها برای پیوستن به تیم اشتادسازه انتخاب شوند.

صادق‌زاده درباره اینکه گفته می‌شد ترکیب تیم کامل شده و حتی قرارداد‌ها نیز ثبت شده است، تصریح کرد: چنین‌موضوعی وجود ندارد. هنوز قراردادی با بازیکنان ثبت نشده است. همچنین امسال قصد داریم تعداد بازیکنان بومی تیم را افزایش دهیم، اما موضوعی که وجود دارد، بحث آمادگی بازیکنان است. با توجه به اینکه چندین ماه است تمرینات تعطیل شده و فاصله کمی تا شروع رقابت‌ها باقی مانده است، میزان آمادگی بدنی ورزشکاران بسیار مهم است. بازیکنان مشهدی نیز در این تست‌گیری‌ها شرکت خواهند کرد و بهترین‌ها به تیم خواهند پیوست.

او همچنین درباره تصمیم باشگاه اشتادسازه مبنی‌بر اضافه شدن ۲ بازیکن خارجی به تیم، تأکید کرد: از‌سوی فدراسیون هندبال اجازه حضور بازیکنان خارجی به تیم‌های بانوان داده نشده و به‌همین‌دلیل این موضوع نیز منتفی شده است.


اردو‌ها مجوز گرفتند، ولی لیگ نه!

مسئولان فدراسیون هندبال بیشتر از هر رشته دیگری به‌دنبال گرفتن مجوز برای آغاز تمرینات تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان و همچنین لیگ برتر هندبال بودند که در‌نهایت روز گذشته ستاد مقابله با کرونا در ورزش، مجوز‌های لازم برای شروع تمرینات تیم ملی را صادر کرد؛ اما خبری از تأیید زمان انتخابی شروع لیگ‌های برتر زنان و مردان نیست.

هفته گذشته قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم برگزار شد که تیم‌ها در ۲ گروه چهار‌تیمی قرعه‌کشی شدند. بازی‌های لیگ برتر بانوان به‌صورت رفت‌و‌برگشت و متمرکز و در چند مرحله انجام خواهد شد. از هر گروه ۲ تیم به جمع ٤ تیم برتر راه خواهند یافت. قرار است این رقابت‌ها از ۴ مهر آغاز شود، البته شروع رقابت‌ها منوط به دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. اشتادسازه در این فصل در مرحله مقدماتی با تیم‌های کربنات‌سدیم فیروزآباد، پرسپولیس بهبهان و فولاد‌مبارکه سپاهان هم‌گروه است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.